Tanker omkring fedmeoperation.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin
B&J skriver:

hov.. hvis du går op og snakker med din læge og du har tabt det lægen ønsker vil jeg tro på du også kan få lyftede bryst eller fjernet hud det kender jeg også nogle der har fået gjordt uden operationen

Jeg har slet ikke haft lægen med i mit vægt tab.....Har gjort det selv, men hun har selvfølgelig kommenteret at det var flot mv når vi en sjælden gang har været der.

Faktisk er jeg ret ligeglad med mit maveskin........tilgengæld synes jeg at mine punkterede ballonner (bryster var de engang) hæmmer mit sexliv med min mand! Jeg hader han ser dem.....de ligner noget der kunne tilhøre en kvinde på 80

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

B&J

Tin skriver:

Jeg bliver nødtil at vide hvorfor du netop har valgt den her operation??

Du skal som sagt tabe dig for at få den, og i mine tanker, kan jeg ikke lade være med at tænke, at du "bare" kan forsætte som du gør nu, men at tabe dig på normal vis?

Jeg ved at det er hårdt for sjælen, og tager hatten af for at du gør noget for at ændre dit liv, men hvorfor på denne måde?

jeg har virkelig kæmpet med at tabe de her dumme 15 kg det har væet ben hårdt og leve på nupo resten af livet nej tak da jeg havde tabt de først 10kg gik jeg fuldstændig istå og lever virkelig sundt nu og option osv men nej der skete ingen ting, og jeg ønsker af være en slank pige der kan få et fuldtidsjob uden jeg får ødelagt mine knæ osv..

for jeg bære rundt på mange kilo og det er jeg rigtigt ked af og ked af jeg ikke kan klare et fuldtidsjob når jeg ønsker det og ked af jeg endelig er endt så langt ud og tror og håber operationen kan hjælp mig på vej med det skridt jeg ønsker for ved kun det er en lille hjælp

Anmeld

18. maj 2011

B&J

Tin skriver:

Jeg har slet ikke haft lægen med i mit vægt tab.....Har gjort det selv, men hun har selvfølgelig kommenteret at det var flot mv når vi en sjælden gang har været der.

Faktisk er jeg ret ligeglad med mit maveskin........tilgengæld synes jeg at mine punkterede ballonner (bryster var de engang) hæmmer mit sexliv med min mand! Jeg hader han ser dem.....de ligner noget der kunne tilhøre en kvinde på 80

måske skulle du snakke med din læge om det måske kan du få en gratis operation til dine bryster det er jo nogle der får

Anmeld

18. maj 2011

JulieAlex89

Jeg synes at problemet med en fedmeoperation er at man ikke lære at spise sundt, og dyrke motion!

Det kan godt være man får en mindre mavesæk og at man ikke kan spise så meget, men man har ikke lært at det er det sunde mad man skal spise og at man skal dyrke motion, hvis man skal holde et vægttab!

Jeg har hørt om de personer der har fået en fedmeoperation, de har tabt de 20 kg de skulle, men 2 år efter har de igen spist og spist og mavesækken er igen samme størelse som før, netop fordi de ikke har lært at leve et sundt liv!

For det flotte vægtab, og tænk på at du selv gjorder det, uden hjælp, men ved sund fornuft og motion!

Anmeld

18. maj 2011

norenberg

sejt gået....er selv maveopereret og har tabt 115 kg ,men det har bestemt ikke været let at tabe  de kilo selvom jeg er opereret....knoklede røven ud af bukserne og spiste efter kcal tabel for at tabe 40 kg inden min operation...der efter hjalp operationen mig med at komme ned på 100 kg og der lå jeg så fast...jeg vejer i dag 85 kg og har knoklet røven ud af bukserne for at nå den vægt....lever af kostplan på 1500 kcal hver da og cykler 60 km om dagen...og hvis jeg ikke holder den livsstil ja så ender jeg på de 100 kg igen...så jeg syntes bestemt ikke jeg har været en af dem der har fået det hele foræret ved en fedme operation...

Anmeld

18. maj 2011

B&J

JulieAlex89 skriver:

Jeg synes at problemet med en fedmeoperation er at man ikke lære at spise sundt, og dyrke motion!

Det kan godt være man får en mindre mavesæk og at man ikke kan spise så meget, men man har ikke lært at det er det sunde mad man skal spise og at man skal dyrke motion, hvis man skal holde et vægttab!

Jeg har hørt om de personer der har fået en fedmeoperation, de har tabt de 20 kg de skulle, men 2 år efter har de igen spist og spist og mavesækken er igen samme størelse som før, netop fordi de ikke har lært at leve et sundt liv!

For det flotte vægtab, og tænk på at du selv gjorder det, uden hjælp, men ved sund fornuft og motion!

nogle gange kan man ikke spise de usunde ting bag efter uden af blive syg og som sagt operationen er jo også kun en hjælp som gør det første stykke tid kan du ikke spise usundt mad så bliver du vildt dårlig... så det er jo ens valg bag efter det er jo kun en hjælp den operation

Anmeld

18. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin
B&J skriver:

måske skulle du snakke med din læge om det måske kan du få en gratis operation til dine bryster det er jo nogle der får

1000 tak for dine svar, som måske alligevel ledte mig lidt i den rette retning

Og held og lykke med din operation, håber alt kommer til at gå godt for dig

Anmeld

18. maj 2011

JulieAlex89

norenberg skriver:

sejt gået....er selv maveopereret og har tabt 115 kg ,men det har bestemt ikke været let at tabe  de kilo selvom jeg er opereret....knoklede røven ud af bukserne og spiste efter kcal tabel for at tabe 40 kg inden min operation...der efter hjalp operationen mig med at komme ned på 100 kg og der lå jeg så fast...jeg vejer i dag 85 kg og har knoklet røven ud af bukserne for at nå den vægt....lever af kostplan på 1500 kcal hver da og cykler 60 km om dagen...og hvis jeg ikke holder den livsstil ja så ender jeg på de 100 kg igen...så jeg syntes bestemt ikke jeg har været en af dem der har fået det hele foræret ved en fedme operation...

Hvor er du sej !

Anmeld

18. maj 2011

B&J

Tin skriver:

1000 tak for dine svar, som måske alligevel ledte mig lidt i den rette retning

Og held og lykke med din operation, håber alt kommer til at gå godt for dig

mange tak du kan tro jeg glæder mig

Anmeld

18. maj 2011

JulieAlex89

B&J skriver:

nogle gange kan man ikke spise de usunde ting bag efter uden af blive syg og som sagt operationen er jo også kun en hjælp som gør det første stykke tid kan du ikke spise usundt mad så bliver du vildt dårlig... så det er jo ens valg bag efter det er jo kun en hjælp den operation

Ja det er det, og ved godt at det for nogle mennesker er en meget stor hjælp!

Man stadigvæk man lære ikke at føre et "sunder" liv af det!

Men jeg håber på at du bliver rigtig glad for dit valg, og at du kan få den dagligdag som du drømmer om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.