Wimmie skriver:
Måske fordi sådan en operation kan koste op til 100.000 kr, og det skal du ikke selv betale - dét du skal betale (pulver/piller) er nok meget små omkostninger i forhold til operationen...
Fedme er trods alt for det meste selvforskyldt, så det er da kun rimeligt at man selv betaler en vis procentdel - efter min mening.
(barnløshed er derimod sjældent og her skal man selv betale....hmmmm.... men det er vist en anden diskussion

netop sådan en operation er meget dyr, og der er da ingen der vil betale en hudreduktion for mig.....fordi jeg jo "kun" har tabt 35 kg, hvis jeg vil have det ordnet må jeg selv betale, og mne bryster......de peger ret meget mod syd efterhånden, men det er kosmetisk og altså igen noget jeg selv skal betale (ved godt at det er småting ifht barnløshed...)
Hvorfor bliver man "belønnet" for at veje 50-70 kg for meget, får hjælp til operation mv, når der ikke er nogle der "belønner" mig, for min egen insats? Ja jeg ved jeg lyder misunderlig, og er det måske og så til en hvis grad.......synes måske egenlig bare, at det er dybt urimeligt.....æv
Anmeld