Albertesmor skriver:
Det er fordi der er flere af dem, så statistisk vil de altid stå øverst på listen.

Nemlig ja.
Vil da lige for mit eget vedkommene lige runde af med, at jeg altså ikke er hundehader eller noget.
Vi har en dejlig gammel labrador på 13 år, 1 dansk-svensk på 8 mdr og "venter os" en lille ny dansk-svensk hvalp omkring d. 1 juli. Han skal jo lige være stor nok til at flytte hjemmefra.
Jeg holder utrolig meget af mine hunde, der alle er inde i huset ved os forældre og vores fem børn. Jeg er vokset op med hunde af forskellige racer, og nej...mine børn er aldrig alene med hundene, tiltrods for at jeg kan sætte labradoren til at hyle, hvis jeg går i haven en aften mens ungerne sover i huset. Så hyler hun, hvis en af ungerne begynder at græde eller andet.......ret smart. OBS: Hunden er i huset, mens børnene sover på egne værelser. Altså er de ikke alene sammen med hunden.
Mine børn lærer løbene at træne med hundene, de lærer at respektere vores egne hunde og andres hunde....feks hunden der står bundet hos købmanden. Mine børn ved at vores hunde spiser i fred fra os, og vi spiser i fred for hundene!! Hunden sover i fred i deres kurve og vi sover i fred i vores senge.....sådan er det bare!
Forsat god aften til alle
Anmeld