Flirtene expedient i Føtex...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Wimmie

mariamiss6 skriver:

Prøv næste gang, at sige noget til hende á la: Ved du hvad lille frøken, han er faktisk MIN kæreste og derfor er det MIN ret at kalde ham skat IKKE din... Find dig en kæreste selv, og lad mig og min være i fred....

Spændende så, at se om hun påstår han er HENDES kæreste, for det kunne da næsten lyde som om hun tror det...

Håber da ikke det er sådan, men om ikke andet får du sat dem begge på plads, uanset hvad....

Forstår bare ikke helt de dér "ejerfornemmelser" over for sin partner... Altså han er vel godt selv klar over hvem han er kæreste med og så længe han er trofast mod TS, så kan det vel i bund og grund være lidt ligegyldigt hvor meget Føtex-pigen omsværmer ham?

Synes den slags "bitcheri" er lidt Paradise-Hotel-teenage-agtigt

Jeg ville i hvert fald synes det var ret pinligt at skulle stå og sige til en anden person i et supermarked. Tag den som voksne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mariamiss6

Wimmie skriver:

Forstår bare ikke helt de dér "ejerfornemmelser" over for sin partner... Altså han er vel godt selv klar over hvem han er kæreste med og så længe han er trofast mod TS, så kan det vel i bund og grund være lidt ligegyldigt hvor meget Føtex-pigen omsværmer ham?

Jeg ville i hvert fald synes det var ret pinligt at skulle stå og sige til en anden person i et supermarked. Tag den som voksne mennesker

Når jeg siger sådan, så er det fordi at hvis det var min ekskæreste, ja så ville jeg ganske enkelt tro at hun mente han VAR hendes kæreste, og at han IGEN havde løget riiiigtig dårligt

Så faktisk er det ikke bitcheri, men en let skjult test af begge parter

Så trådstarter måske kan løse et eller andet

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Hmmm......

Anmeld

19. maj 2011

sandorff

Anonym skriver:

Skal have luft nu. Jeg er ved at brænde helt sammen! Når jeg nævner det her for enkelte veninder bliver der sagt "Jamen sådan er mænd " ect. Jeg kan ikke overskue at hver gang en mand gør noget uacceptabelt så bliver det ofte fejet af banen og undskyldt med "Jamen han er jo en mand"

Nu er det 3 GANGE sket at min kæreste er blevet stoppet op i Føtex af en lækker pige han arbejdede sammen med-i Føtex for 2 år siden. Her er følgene 3 sammenstød jeg har oplevet:

1: Arrrj hej skat! Længe siden man har set dig! (Giver min kæreste ET KYS på kinden og et stort knus lige foran mig)!!! (Min kæreste smilte og forstod ikke hvorfor jeg blev gal og ked af det! Det var som om jeg slet ikke eksisterede!! 

2: Vi er på vej ind i Føtex,hun spotter os og løber hen til os. Kigger kort på mig og giver ham igen et stort knus og kalder ham skat! (Denne gang blander jeg mig og spørger om hun kalder alle dem der handler i Føtex for skat) Situationen er akavet. Hun forstår budskabet (troede jeg

3 : Sidste uge! Hun sidder ved kassen. Jeg gør klar til at betale. Min kæreste nyser og hun siger "Arj hvor ser du bare sød ud når du nyser skat"..!

I kan vel regne ud at det har givet skænderier herhjemme! Min kæreste har bare stået og smilt de gange han er blevet kaldt skat af en anden,fået knus,søde blikke ect.

Jeg har nu bedt ham om at pisse sit teritorie af,for ellers er jeg vel berettiget til at lade en lækker kammerat kalde mig skat,kysse mig på kinden og give mig store lange knus når vi ses lige foran min kæreste! Min kæreste blev arrig da jeg drog sammenligningen med en stor pumpet lækkerbisken.

Vil du have jeg bliver kaldt skat af en anden end dig?

Vil du have en lækker mand skal kysse mig på kinden og give mig lange knus når vi ses?

Vil du have at jeg ignorer din tilstedeværelse når den her mand er i nærheden og lader som om at alt er godt efter jeg er blevet gejlet op af en anden mand mens du føler dig trådt på?

(Han siger selvfølgelig nej)

SÅ TAG DIG  SAMMEN OG PIS DIT TERRITORIE AF SÅ DEN /&&¤&"¤%# EXPEDIENT I FØTEX STOPPER!

Kan man klage over hende til Føtex..???

jeg er ked af at sige det, men det er fordi din kæreste er "en mand"

han er PRIMITIV!!! og nyder hun flirter med ham. hvis han var en rigtig mand bad hende om at stoppe den upassende opførsel og lade være med at kalde ham skat. din kæreste gør det sikkert ikke bevidst når han modtager flirten.

"føtex-fissen" derimod!!!  hun er meget bevidst i sine handlinger og nyder at se det piner dig. det er sikkert kun fordi du er med hun siger og gør som hun nu engang gør.

prøv noget nyt  

lav en scene... sig (højlydt) til hende at hun meget gerne må lade være med at vold-flirte med din kæreste bla bla bla...

eller sig (hvis hun sidder i kassen) at når hun er færdig med at flirte med din mand, så vil du gerne betale....

(du skal kalde ham din mand - jeg tror det lyder bedre end kæreste overfor de andre kunder. og de skal kunne høre det... )

et eller andet der, forhåbelig, gør hende flov. især på hendes arbejdsplads.

og så fortæl din kæreste at han godt kan stoppe den barnelige opførsel overfor hende at bede hende om at back-off!!!

Anmeld

19. maj 2011

sne190810

Wimmie skriver:

Jeg må altså slå mig sammen med dig, er ganske enig i alt hvad du skriver herinde i tråden..

Desuden til TS  kan jeg ikke forstå hvorfor i alverden du lader det gå dig så meget på, det lugter for mig som om du ikke stoler en pind på din kæreste, og er ret usikker i jeres forhold.
Og hvis den her episode får dig til at overveje jeres forhold, og du er tæt på at 'smide ringen' som du selv siger, så syntes jeg egentlig bare du skal gøre det. For det lyder umiddelbart ikke som om der er skide meget at kæmpe for i jeres såkaldte forhold!

Mht til hende pigen fra Føtex. Jeg tror du lægger såååå meget mere i det, end hun gør. Virkelig.  Altså der er jo tøser som snakker sådan, som hun gør med at bruge ordet 'skat' sådan ca. hver anden gang hun åbner munden. Det er ulideligt at høre på ja, det kan vi hurtige blive enige om. Men altså ........ Tror virkelig ikke hun siger det for at flirte, lægge an eller gøre sig til for din kæreste. Mht. til kysset på kinden,- jeg har mange drengevenner og jeg kunne snildt også finde på at kysse dem på kinden i en combi med et knus. Uden den fjerneste tanke om det er fordi jeg vil score dem  Men bare fordi sådan gør vi/jeg når vi hilser, og har altid gjort ..

Anmeld

19. maj 2011

Rosa

132319 skriver:

Jeg synes egentlig bare at hun lyder enormt umoden og jeg ville have svært ved at tage det seriøst. Nogle små piger, kalder alle de kender for skat, sådan er det jo bare.

Vedmindre min kæreste (hvis jeg havde en, høhø) også kaldte hende skat og kyssede og omfavnede hende, ville jeg bare trække på skulderen af det.

Men sådan er vi så forskellige 

Sådan har jeg det også... 

Anmeld

19. maj 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Skal have luft nu. Jeg er ved at brænde helt sammen! Når jeg nævner det her for enkelte veninder bliver der sagt "Jamen sådan er mænd " ect. Jeg kan ikke overskue at hver gang en mand gør noget uacceptabelt så bliver det ofte fejet af banen og undskyldt med "Jamen han er jo en mand"

Nu er det 3 GANGE sket at min kæreste er blevet stoppet op i Føtex af en lækker pige han arbejdede sammen med-i Føtex for 2 år siden. Her er følgene 3 sammenstød jeg har oplevet:

1: Arrrj hej skat! Længe siden man har set dig! (Giver min kæreste ET KYS på kinden og et stort knus lige foran mig)!!! (Min kæreste smilte og forstod ikke hvorfor jeg blev gal og ked af det! Det var som om jeg slet ikke eksisterede!! 

2: Vi er på vej ind i Føtex,hun spotter os og løber hen til os. Kigger kort på mig og giver ham igen et stort knus og kalder ham skat! (Denne gang blander jeg mig og spørger om hun kalder alle dem der handler i Føtex for skat) Situationen er akavet. Hun forstår budskabet (troede jeg

3 : Sidste uge! Hun sidder ved kassen. Jeg gør klar til at betale. Min kæreste nyser og hun siger "Arj hvor ser du bare sød ud når du nyser skat"..!

I kan vel regne ud at det har givet skænderier herhjemme! Min kæreste har bare stået og smilt de gange han er blevet kaldt skat af en anden,fået knus,søde blikke ect.

Jeg har nu bedt ham om at pisse sit teritorie af,for ellers er jeg vel berettiget til at lade en lækker kammerat kalde mig skat,kysse mig på kinden og give mig store lange knus når vi ses lige foran min kæreste! Min kæreste blev arrig da jeg drog sammenligningen med en stor pumpet lækkerbisken.

Vil du have jeg bliver kaldt skat af en anden end dig?

Vil du have en lækker mand skal kysse mig på kinden og give mig lange knus når vi ses?

Vil du have at jeg ignorer din tilstedeværelse når den her mand er i nærheden og lader som om at alt er godt efter jeg er blevet gejlet op af en anden mand mens du føler dig trådt på?

(Han siger selvfølgelig nej)

SÅ TAG DIG  SAMMEN OG PIS DIT TERRITORIE AF SÅ DEN /&&¤&"¤%# EXPEDIENT I FØTEX STOPPER!

Kan man klage over hende til Føtex..???

puha - det kan jeg sgu godt forstå, at du bestemt ikke synes er sjovt.

Hvis det var min kæreste der ikke sagde noget til hende, tro mig... Så skulle hun helt sikkert høre/mærke det fra mig
Men kæresten ville så også få et møgfald over at han ikke sagde noget til hende - for som du selv siger, så ved man jo ikke hvad han tolererer når du ikke er der.

Jeg synes bestemt ikke at det er i orden..
Håber at du finder en løsning

Underligt at han ikke kan se at det ville være det samme hvis det var dig og en lækker fyr der krammede osv.

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

ja iiihhh hvor jeg forstår dig...

Og ja ordet skat er et ord man bruger om meget tætte familiemedlemmer og ikke en eller anden person...

Vi har et vennepar og han kalder også mig for skat og jeg har forklaret ham mange gange at hans skat er hans kone og ikke mig som er han veninde...

Dertil siger han bare jeg elsker min kone men du er min lille skat og jeg kan brække mig over det...

Majbritt

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Nu har jeg lige læst lidt af tråden...

Enten er du syyyygeligt jaloux og ellers er der flere problemer i dit og kærestens forhold en du fortæller om lige her... ???

Fordi det er muligt at hende Føtex-flirten burde have lidt mere situationsfornemmelse end som så.. Og at din kæreste også burde lytte til dig når du fortæller det er noget du desværre bliver rigtig ked/sur/skuffet over sker...
Men det er sku da HELT VILDT at du gider lade sådan en gimpe ødelægge forholdet mellem dig og din kæreste pga sådan noget
Hun stod jo altså ikke med tungen ned i halsen på ham og hænderne nede i hans bukser med et godt fast greb om koglerne!
Der er sku forskel her... !!

Jeg ville klart selv fortælle min kæreste at jeg ikk synes sådan en situation var ok - men altså han har jo faktisk ikke gjort noget galt her... Synes du overreagerer med det indlæg om og tænke på og smide ringen og forlade ham..

Så mit råd: Enten overvej om du er sygeligt jaloux og få hjælp til dette ELLER find ud af med dig selv om der ligger andet bag.. (har har eksempeltvist været utro før.. eller lign.. andre problemer som nager.. osv osv)

Anmeld

19. maj 2011

DK

He he he, jeg tror jeg ville finde det ENORMT morsomt hvis en af Mikkels tidligere kolleger/veninder gjorde det på ham! Jeg ville drille ham SÅ meget, a la: Nå nå, går du og har små beundrere her i Føtex? Og Ihhh Mikkel vi skal da ned i Føtex og se om hende der er så foræææælsket i dig er der idag, osv osv osv.

Jeg ved at Mikkel ville blive super glad og stolt over at andre kvinder end mig vil have ham! Ligesom jeg da selv bliver glad når jeg får komplimenter/flirt af andre end Mikkel. MEN, jeg stoler da 100% på at Mikkel IKKE går længere end at tage imod føtex-tøsen's komplimenter og at vi så bare begge kan grine af hende sammen bagefter! Jeg elsker når nogen har lavet frække øjne til Mikkel, for så bliver han sådan en "helvedes karl" der er fyldt med drenge-agtig selvtillid og højt humør, og så får jeg masser af flirt tilbage fra ham!! 

Jeg føler mig OVERHOVEDET ikke truet af tilfældige kvinder der synes min mand er lækker! Jeg ville da synes det var meget meget værre hvis din kæreste rendte rundt og "ledte" efter hende inde i Føtex, og kendte hendes vagtplan, og selv kaldte hende skat, gav hende kys på kinden osv! DET ville jeg ikke finde mig i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.