Flirtene expedient i Føtex...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Mi

Altså jeg ville blive vred hvis det var min mand som rendte hen til hende og kaldte hende skat. Men nej, jeg tror egentlig bare at jeg ville grine lidt af det og vide at han aldrig ville gøre noget for at såre mig.

Men nu er jeg også gift med 38 årig bundstabil mand som overhovedet ikke evner at flirte.

Hvis en pige blinkede til ham, ville han spørge hende om hun har fået noget i øjet.

Håber at i finder en løsning som er rimelig for jer begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

sne190810

Mi skriver:

Men nu er jeg også gift med 38 årig bundstabil mand som overhovedet ikke evner at flirte.

Hvis en pige blinkede til ham, ville han spørge hende om hun har fået noget i øjet.

Haha, gud der fik du mig til at grine ..  

Anmeld

19. maj 2011

Tropez

Anonym skriver:

Skal have luft nu. Jeg er ved at brænde helt sammen! Når jeg nævner det her for enkelte veninder bliver der sagt "Jamen sådan er mænd " ect. Jeg kan ikke overskue at hver gang en mand gør noget uacceptabelt så bliver det ofte fejet af banen og undskyldt med "Jamen han er jo en mand"

Nu er det 3 GANGE sket at min kæreste er blevet stoppet op i Føtex af en lækker pige han arbejdede sammen med-i Føtex for 2 år siden. Her er følgene 3 sammenstød jeg har oplevet:

1: Arrrj hej skat! Længe siden man har set dig! (Giver min kæreste ET KYS på kinden og et stort knus lige foran mig)!!! (Min kæreste smilte og forstod ikke hvorfor jeg blev gal og ked af det! Det var som om jeg slet ikke eksisterede!! 

2: Vi er på vej ind i Føtex,hun spotter os og løber hen til os. Kigger kort på mig og giver ham igen et stort knus og kalder ham skat! (Denne gang blander jeg mig og spørger om hun kalder alle dem der handler i Føtex for skat) Situationen er akavet. Hun forstår budskabet (troede jeg

3 : Sidste uge! Hun sidder ved kassen. Jeg gør klar til at betale. Min kæreste nyser og hun siger "Arj hvor ser du bare sød ud når du nyser skat"..!

I kan vel regne ud at det har givet skænderier herhjemme! Min kæreste har bare stået og smilt de gange han er blevet kaldt skat af en anden,fået knus,søde blikke ect.

Jeg har nu bedt ham om at pisse sit teritorie af,for ellers er jeg vel berettiget til at lade en lækker kammerat kalde mig skat,kysse mig på kinden og give mig store lange knus når vi ses lige foran min kæreste! Min kæreste blev arrig da jeg drog sammenligningen med en stor pumpet lækkerbisken.

Vil du have jeg bliver kaldt skat af en anden end dig?

Vil du have en lækker mand skal kysse mig på kinden og give mig lange knus når vi ses?

Vil du have at jeg ignorer din tilstedeværelse når den her mand er i nærheden og lader som om at alt er godt efter jeg er blevet gejlet op af en anden mand mens du føler dig trådt på?

(Han siger selvfølgelig nej)

SÅ TAG DIG  SAMMEN OG PIS DIT TERRITORIE AF SÅ DEN /&&¤&"¤%# EXPEDIENT I FØTEX STOPPER!

Kan man klage over hende til Føtex..???

Hejsa Kære, først et kæmpe , dernæst, ville jeg bare lige fortælle dig at jeg har læst din beretning op for min kæreste, og spurgt ind til hans syn på sagen, og sjovt nok siger han, ja hvis manden kan tillade det så kan du sku osse tillade med en kammerat, det han hænger sig mest i er at hun siger skat, det er alt for ekskæreste agtig, og mener faktisk at det er meget upassende og at han godt kan forstå at du bliver sur over det, dog siger han at det med knus og kindkys, er knap så slemt, men det at hun kalder DIN kæreste for skat, er at gå laaangt over grænsen.

Synes bare det var lidt tankevækkende at min kæreste, faktisk er enig med dig langt hen af vejen, så til dine veninder NEJ det er ikke fordi han er mand

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Tropez skriver:

Hejsa Kære, først et kæmpe , dernæst, ville jeg bare lige fortælle dig at jeg har læst din beretning op for min kæreste, og spurgt ind til hans syn på sagen, og sjovt nok siger han, ja hvis manden kan tillade det så kan du sku osse tillade med en kammerat, det han hænger sig mest i er at hun siger skat, det er alt for ekskæreste agtig, og mener faktisk at det er meget upassende og at han godt kan forstå at du bliver sur over det, dog siger han at det med knus og kindkys, er knap så slemt, men det at hun kalder DIN kæreste for skat, er at gå laaangt over grænsen.

Synes bare det var lidt tankevækkende at min kæreste, faktisk er enig med dig langt hen af vejen, så til dine veninder NEJ det er ikke fordi han er mand

En anden mands synsvinkel. Hvor dejligt

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

Mi skriver:

Altså jeg ville blive vred hvis det var min mand som rendte hen til hende og kaldte hende skat. Men nej, jeg tror egentlig bare at jeg ville grine lidt af det og vide at han aldrig ville gøre noget for at såre mig.

Håber at i finder en løsning som er rimelig for jer begge to

Det er hende der kalder ham skat og iøvrigt er lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.