Flirtene expedient i Føtex...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg sagde det som jeg gjorde for at få ham til at kunne sætte sig i mit sted! Det virkede tilsyneladene-indtil videre af hvad jeg ved af!

Flirteri er ikke i orden når man har en kæreste- Ikke i min verden. Vil man flirte så må man ligge ringen og søge om delt forældremyndighed..! Jeg er fuldstændig kold når det kommer til det.

Hvis nogen skal sige noget til den ekspidient så er det min kæreste! Det er ikke mig der skal forsvare deres flirteri,det er ham der skal være i stand til at skeldne mellem rigtigt og forkert,håber det hjalp efter jeg vendte situationen om,det lader hvertfald til at han forstod hvilken synsvinkel jeg så det fra og hurra for det! Men lad os nu se om han er i stand til at huske samtalen næste gang vi møder hende i føtex..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

mortilflere

Hende ville jeg ski et stykke ...........'

Men manden der ikke respetere dine føgelser og stoppe hende ville jeg skyde ..........

Anmeld

16. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg sagde det som jeg gjorde for at få ham til at kunne sætte sig i mit sted! Det virkede tilsyneladene-indtil videre af hvad jeg ved af!

Flirteri er ikke i orden når man har en kæreste- Ikke i min verden. Vil man flirte så må man ligge ringen og søge om delt forældremyndighed..! Jeg er fuldstændig kold når det kommer til det.

Hvis nogen skal sige noget til den ekspidient så er det min kæreste! Det er ikke mig der skal forsvare deres flirteri,det er ham der skal være i stand til at skeldne mellem rigtigt og forkert,håber det hjalp efter jeg vendte situationen om,det lader hvertfald til at han forstod hvilken synsvinkel jeg så det fra og hurra for det! Men lad os nu se om han er i stand til at huske samtalen næste gang vi møder hende i føtex..

Hmm, jeg tror nu også at jeg ville tage det stille og roligt.... Har da også en enkelt kammerat eller to jeg kan finde på at kalde skat i ny og næ - men ville selvfølgelig stoppe hvis deres kæreste havde noget imod det... Min mand er iskold, han ved hvor han har mig 

Hvis jeg stod i dn situation ville jeg se det som et overfladisk bekendtskab, går ikke ud fra at de ses eller har kontakt udover når der skal handles ind? Og HVIS der var følelser i det fra hendes side (hvilket det ikke umiddelbart lyder til at der er), ville jeg tage det som et kompliment at jeg havde fundet mig en attraktiv mand, som havde valgt mig - for det er jo det han har...

Forøvrigt er det ikke ham der skal "pisse territoriet af" - det er dig... Det er din "ejendom" du føler bliver invaderet, men man kan jo godt gøre obs på at man har grænser på en pæn måde 

Når det så er sagt, så ville jeg blive vred over den komplette mangel/vilje til at forstå dine følelser, som din kæreste udviser. Det synes jeg til gengæld er grænseoverskridende... Man skal sgu have respekt for hinanden når man lever i et parforhold.

Alternativet er jo så, at du må handle ind i Føtex alene...

Anmeld

16. maj 2011

sne190810

Holbæktrunten skriver:

Alternativet er jo så, at du må handle ind i Føtex alene...

Eller begynde at handle i Netto .. 
Det lyder til at være billigere både på den ene og anden konto ..

Anmeld

16. maj 2011

Holbæktrunten

sne190810 skriver:

Eller begynde at handle i Netto .. 
Det lyder til at være billigere både på den ene og anden konto ..

Anmeld

16. maj 2011

Sildefisk

KittyGirl skriver:

Den der var heller ikke gået her...... INGEN skal kalde min MAND/kæreste for skat eller kysse ham på kinden udover mig!!

for din reaktion!

Så må han lære det, og hun skal trække sine kløer ind på sit eget område!

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg overvejer at droppe ham og smide ringen. Det her fylder næsten alle mine tanker Jeg er både gal og ked af det på samme tid.. Måske ville et liv med en anden kvinde være lettere. På den anden side.. Synkroniseret cyklus lyder som selvmord..

Anmeld

16. maj 2011

dollygirl

Ej søde jeg forstår hvordan du har det . Det ikke en rare følelse overhovedet . Det virkelig synd du skal igennem det . Sådan nogle piger ville jeg bar give lussing og derefter smide min mand ud så de to ku hygge sig med at kalde hinanden skat for det ikke værd man skal blive ked af over sådan en tøs og sådan en kæreste der ikke viser at det er respektløs overfor hans kæreste .
Hvis mænd ikke kan sige fra jamen så kan de nemt blive utro også .

Jeg håber i finder ud af du søde og at han stopper hendes dårlig opførelse

Anmeld

16. maj 2011

Kildebakken

Anonym skriver:

Jeg overvejer at droppe ham og smide ringen. Det her fylder næsten alle mine tanker Jeg er både gal og ked af det på samme tid.. Måske ville et liv med en anden kvinde være lettere. På den anden side.. Synkroniseret cyklus lyder som selvmord..

Jeg forstår godt du er vred, det ville jeg også være i den situation. Selvom hun tydeligvis er en "hvad-kommer let-går let"-pige, så burde din kæreste være god nok til at afvise hende,.... men hvad hvis nu han ikke ved hvordan han skal gøre det? Det er faktisk en lidt svær situation han bliver stillet i. Jeg ville give ham et lille konkret kursus i hvilken opførsel, der ville gøre dig glad og fortælle ham at det såre at han ikke viser hele verden at han er optaget nu, fordi han har fundet den eneste ene!

Men behold ringen på lidt endnu, din vrede er også et tegn på at han er den rigtige, for ellers ville du have været ligeglad og hvem gider leve i sådan et passionsløst forhold?

KH

Anmeld

16. maj 2011

Wimmie

Jeg kan godt forstå at du bliver sur....på hende - men det lyder nu altså ikke som om at din kæreste har gjort noget galt, og jeg synes måske det virker lige i overkanten at du overvejer at droppe ham pga. det (med mindre der selvfølgelig ligger andre ting bag).

Jeg synes måske I skal prøve at undgå Føtex i et stykke tid (det er alligevel så dyrt), og se hvordan det påvirker jeres forhold. For hvis det udelukkende er pga. hende tøsen at jeres forhold skranter, så er det bare med at få løst det lille problem i en fart... Hvis det er meningen at I skal være sammen resten af livet, så vil I støde på mange flere problemer og sikkert også dem der er langt større end dette.

Hvis du ikke har mistanke om at din kæreste snakker med hende Føtex-pigen udover når de mødes, så synes jeg nu at det fra hans side lyder meget uskyldigt. Det er jo hende der ikke respekterer dig og dine grænser når hun kysser og krammer ham - og kalder ham skat.

Hvis I ikke kan holde jer fra Føtex, vil jeg foreslå at du og kæresten snakker sammen om at han næste gang på en stille og rolig måde forklarer pigen at det er fint at hun måske lige giver en krammer, men kys og "skat" er forbeholdt dig. Hun skal måske også lige tænke på at hun er på arbejde...

Men jeg synes du skal give din kæreste en chance, umiddelbart lyder det ikke til at han har gjort noget galt - udover måske at være en anelse vattet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.