Jeg kan godt forstå at du bliver sur....på hende - men det lyder nu altså ikke som om at din kæreste har gjort noget galt, og jeg synes måske det virker lige i overkanten at du overvejer at droppe ham pga. det (med mindre der selvfølgelig ligger andre ting bag).
Jeg synes måske I skal prøve at undgå Føtex i et stykke tid (det er alligevel så dyrt), og se hvordan det påvirker jeres forhold. For hvis det udelukkende er pga. hende tøsen at jeres forhold skranter, så er det bare med at få løst det lille problem i en fart... Hvis det er meningen at I skal være sammen resten af livet, så vil I støde på mange flere problemer og sikkert også dem der er langt større end dette.
Hvis du ikke har mistanke om at din kæreste snakker med hende Føtex-pigen udover når de mødes, så synes jeg nu at det fra hans side lyder meget uskyldigt. Det er jo hende der ikke respekterer dig og dine grænser når hun kysser og krammer ham - og kalder ham skat.
Hvis I ikke kan holde jer fra Føtex, vil jeg foreslå at du og kæresten snakker sammen om at han næste gang på en stille og rolig måde forklarer pigen at det er fint at hun måske lige giver en krammer, men kys og "skat" er forbeholdt dig. Hun skal måske også lige tænke på at hun er på arbejde...
Men jeg synes du skal give din kæreste en chance, umiddelbart lyder det ikke til at han har gjort noget galt - udover måske at være en anelse vattet 
Anmeld