Flirtene expedient i Føtex...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.228 visninger
65 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Skal have luft nu. Jeg er ved at brænde helt sammen! Når jeg nævner det her for enkelte veninder bliver der sagt "Jamen sådan er mænd " ect. Jeg kan ikke overskue at hver gang en mand gør noget uacceptabelt så bliver det ofte fejet af banen og undskyldt med "Jamen han er jo en mand"

Nu er det 3 GANGE sket at min kæreste er blevet stoppet op i Føtex af en lækker pige han arbejdede sammen med-i Føtex for 2 år siden. Her er følgene 3 sammenstød jeg har oplevet:

1: Arrrj hej skat! Længe siden man har set dig! (Giver min kæreste ET KYS på kinden og et stort knus lige foran mig)!!! (Min kæreste smilte og forstod ikke hvorfor jeg blev gal og ked af det! Det var som om jeg slet ikke eksisterede!! 

2: Vi er på vej ind i Føtex,hun spotter os og løber hen til os. Kigger kort på mig og giver ham igen et stort knus og kalder ham skat! (Denne gang blander jeg mig og spørger om hun kalder alle dem der handler i Føtex for skat) Situationen er akavet. Hun forstår budskabet (troede jeg

3 : Sidste uge! Hun sidder ved kassen. Jeg gør klar til at betale. Min kæreste nyser og hun siger "Arj hvor ser du bare sød ud når du nyser skat"..!

I kan vel regne ud at det har givet skænderier herhjemme! Min kæreste har bare stået og smilt de gange han er blevet kaldt skat af en anden,fået knus,søde blikke ect.

Jeg har nu bedt ham om at pisse sit teritorie af,for ellers er jeg vel berettiget til at lade en lækker kammerat kalde mig skat,kysse mig på kinden og give mig store lange knus når vi ses lige foran min kæreste! Min kæreste blev arrig da jeg drog sammenligningen med en stor pumpet lækkerbisken.

Vil du have jeg bliver kaldt skat af en anden end dig?

Vil du have en lækker mand skal kysse mig på kinden og give mig lange knus når vi ses?

Vil du have at jeg ignorer din tilstedeværelse når den her mand er i nærheden og lader som om at alt er godt efter jeg er blevet gejlet op af en anden mand mens du føler dig trådt på?

(Han siger selvfølgelig nej)

SÅ TAG DIG  SAMMEN OG PIS DIT TERRITORIE AF SÅ DEN /&&¤&"¤%# EXPEDIENT I FØTEX STOPPER!

Kan man klage over hende til Føtex..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

lukasmor

Jeg var også blevet ekstremt sur!! Har tøsen ikke noget respekt?
Og NEJ, det der med "sådan er mænd" holder bare ikke. Ikke alle mænd er som folk betegner som "mænd".. En mand i mine øjne kan sige fra!!!

Du er ikke binde gal .. Forstår dig udemærket ..

Anmeld

16. maj 2011

Ryberg

Den der var heller ikke gået her...... INGEN skal kalde min MAND/kæreste for skat eller kysse ham på kinden udover mig!!

for din reaktion!

Så må han lære det, og hun skal trække sine kløer ind på sit eget område!

Anmeld

16. maj 2011

JuelZ

Hold da op, kan squ godt forstå du bliver sur og frustreret over det. det ville jeg squ også blive. Altså jeg kan da lige forstille mig at der os var en anden pige som kaldte min kæreste for skat og overdængede ham med kram og kys på kinden hver evig eneste gang man skulle ud og handle.. Hvilken service hvis hun gjorde det imod alle der kom gående ?

Ville især blive gal hvis ikke han sagde noget til hende om at hun ikke skulle kalde ham for skat osv.... blaaaa!!!!

Jeg ved ikke om man kan klage, det kan man sikkert godt for det skal jo sådan set stoppes, og hvis ikke hun lytter til hvad du siger jamen så må man tage "hårde" midler i brug, dvs indsende en klage med pågældendes navn og måde at være på! jeg kan ihvertfald ikke se noget problem i det ...

Men du fortjener da lige et ,

Anmeld

16. maj 2011

132319

Jeg synes egentlig bare at hun lyder enormt umoden og jeg ville have svært ved at tage det seriøst. Nogle små piger, kalder alle de kender for skat, sådan er det jo bare.

Vedmindre min kæreste (hvis jeg havde en, høhø) også kaldte hende skat og kyssede og omfavnede hende, ville jeg bare trække på skulderen af det.

Men sådan er vi så forskellige 

Anmeld

16. maj 2011

sophiemy

Jeg tror altså jeg ville være ligeglad med hende. Tilgengæld kan jeg ikke forstå at du ikke ligger mere vægt på din kærestes reaktion. Hvis jeg stod i en lignende situation og min kæreste ikke med det samme meldte ud at hun skulle stoppe, så ville vi have et alvorligt problem.

Hvis den opførsel ikke stoppes når du er der, hvad sker der så når du ikke er der?

Men det er din kæreste jeg ville kræve handling fra. Ville hverken klage eller spilde et minuts tankevirksomhed på hende.

Anmeld

16. maj 2011

Maja_4000

Jeg var blevet pænt frustreret hvis min kæreste ikke selv bad hende stoppe

Forstår dig godt

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

I min verden kalder man KUN sin kæreste eller barn for skat. Jeg forstår ikke hvorfor han bare kunne stå der og tage imod hendes flirt,kys og knus uden at tro at det overhovedet ikke ville påvirke mig!

Anmeld

16. maj 2011

JacobsMoar

132319 skriver:

Jeg synes egentlig bare at hun lyder enormt umoden og jeg ville have svært ved at tage det seriøst. Nogle små piger, kalder alle de kender for skat, sådan er det jo bare.

Vedmindre min kæreste (hvis jeg havde en, høhø) også kaldte hende skat og kyssede og omfavnede hende, ville jeg bare trække på skulderen af det.

Men sådan er vi så forskellige 

Bort set fra at jeg har en kæreste 

Anmeld

16. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Skal have luft nu. Jeg er ved at brænde helt sammen! Når jeg nævner det her for enkelte veninder bliver der sagt "Jamen sådan er mænd " ect. Jeg kan ikke overskue at hver gang en mand gør noget uacceptabelt så bliver det ofte fejet af banen og undskyldt med "Jamen han er jo en mand"

Nu er det 3 GANGE sket at min kæreste er blevet stoppet op i Føtex af en lækker pige han arbejdede sammen med-i Føtex for 2 år siden. Her er følgene 3 sammenstød jeg har oplevet:

1: Arrrj hej skat! Længe siden man har set dig! (Giver min kæreste ET KYS på kinden og et stort knus lige foran mig)!!! (Min kæreste smilte og forstod ikke hvorfor jeg blev gal og ked af det! Det var som om jeg slet ikke eksisterede!! 

2: Vi er på vej ind i Føtex,hun spotter os og løber hen til os. Kigger kort på mig og giver ham igen et stort knus og kalder ham skat! (Denne gang blander jeg mig og spørger om hun kalder alle dem der handler i Føtex for skat) Situationen er akavet. Hun forstår budskabet (troede jeg

3 : Sidste uge! Hun sidder ved kassen. Jeg gør klar til at betale. Min kæreste nyser og hun siger "Arj hvor ser du bare sød ud når du nyser skat"..!

I kan vel regne ud at det har givet skænderier herhjemme! Min kæreste har bare stået og smilt de gange han er blevet kaldt skat af en anden,fået knus,søde blikke ect.

Jeg har nu bedt ham om at pisse sit teritorie af,for ellers er jeg vel berettiget til at lade en lækker kammerat kalde mig skat,kysse mig på kinden og give mig store lange knus når vi ses lige foran min kæreste! Min kæreste blev arrig da jeg drog sammenligningen med en stor pumpet lækkerbisken.

Vil du have jeg bliver kaldt skat af en anden end dig?

Vil du have en lækker mand skal kysse mig på kinden og give mig lange knus når vi ses?

Vil du have at jeg ignorer din tilstedeværelse når den her mand er i nærheden og lader som om at alt er godt efter jeg er blevet gejlet op af en anden mand mens du føler dig trådt på?

(Han siger selvfølgelig nej)

SÅ TAG DIG  SAMMEN OG PIS DIT TERRITORIE AF SÅ DEN /&&¤&"¤%# EXPEDIENT I FØTEX STOPPER!

Kan man klage over hende til Føtex..???

Jeg står fuldstændig af over det der "berettiget til at lade en lækker kammerat kalde mig skat,kysse mig på kinden og give mig store lange knus når vi ses lige foran min kæreste!So Sorry men jeg står helt af over det der " hvorfor skal man være lige så umoden som  den anden pige?? Ja so sorry men det synes jeg simpelthen er så plat..

Det skal sku da ikke handle om at retfærdig gøre tingene ved at gøre gengæld men om at få modparten til at forstå tingene på en voksen måde??

Måske bare mig der er helt hormonella men ja...

Måske skulle du bare vende tingene om og sige "heeey fuck hvor er det fedt at der er en som synes min kæreste er værd at kalde skat og give ham opmærksomhed?"

Vores "nettomand" har også fået en eller anden idé om at jeg er vældig interessant også selvom min kæreste er med ude og handle men der er der sku ingen af os der tager så højtideligt..

Prøv f.eks at præsenter dig næste gang for hende?  Du går lige i flæsket på hende ved at spørge om hun kalder alle der handler i føtex for skat, sig dog istedet " Hej ja han er totalt en skat derfor jeg elsker at være sammen med ham, men jeg kender ikke dig, hej mit navn er XXX"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.