Flirtene expedient i Føtex...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Wimmie

N&J skriver:

.. men hold da op nu må man heller ikke vise sin glæde for andre mennesker - nogle mennesker er bare mere kærlige end andre, sådan er det. 

Nej, vi lever jo i Danmark! Vidste du ikke det? Et land hvor man skal have berøringsangst og kun nikke til folk når man hilser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Magsen

Wimmie skriver:

Jeg kan godt forstå at du bliver sur....på hende - men det lyder nu altså ikke som om at din kæreste har gjort noget galt, og jeg synes måske det virker lige i overkanten at du overvejer at droppe ham pga. det (med mindre der selvfølgelig ligger andre ting bag).

Jeg synes måske I skal prøve at undgå Føtex i et stykke tid (det er alligevel så dyrt), og se hvordan det påvirker jeres forhold. For hvis det udelukkende er pga. hende tøsen at jeres forhold skranter, så er det bare med at få løst det lille problem i en fart... Hvis det er meningen at I skal være sammen resten af livet, så vil I støde på mange flere problemer og sikkert også dem der er langt større end dette.

Hvis du ikke har mistanke om at din kæreste snakker med hende Føtex-pigen udover når de mødes, så synes jeg nu at det fra hans side lyder meget uskyldigt. Det er jo hende der ikke respekterer dig og dine grænser når hun kysser og krammer ham - og kalder ham skat.

Hvis I ikke kan holde jer fra Føtex, vil jeg foreslå at du og kæresten snakker sammen om at han næste gang på en stille og rolig måde forklarer pigen at det er fint at hun måske lige giver en krammer, men kys og "skat" er forbeholdt dig. Hun skal måske også lige tænke på at hun er på arbejde...

Men jeg synes du skal give din kæreste en chance, umiddelbart lyder det ikke til at han har gjort noget galt - udover måske at være en anelse vattet

Jeg tænkte, og du skrev det jeg ikke orkede  heh

Specielt det der .. 

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Maggieh skriver:

Jeg tænkte, og du skrev det jeg ikke orkede  heh

Specielt det der .. 

Hehe, er glad for at jeg sparede dig en skrivekrampe

Anmeld

19. maj 2011

Magsen

Wimmie skriver:

Hehe, er glad for at jeg sparede dig en skrivekrampe

jaa, det er jeg også hehe

Anmeld

19. maj 2011

N&J

Wimmie skriver:

Nej, vi lever jo i Danmark! Vidste du ikke det? Et land hvor man skal have berøringsangst og kun nikke til folk når man hilser

Hehe, ja åbenbart.. 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

I dag fandte jeg så ud af at hun hedder superwoman i hans telefonbog på mobilen. Hvad siger det jer?

Anmeld

19. maj 2011

smlmea

Det siger mig,at jeg ville sparke ham langt ud af vagten,og ikke spilde 2 tåre på ham..

Anmeld

19. maj 2011

sne190810

Anonym skriver:

I dag fandte jeg så ud af at hun hedder superwoman i hans telefonbog på mobilen. Hvad siger det jer?

Det ændrer ikke rigtig min mening omkring det hele.

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Det siger mig absolut intet... udover at du kigger i hans mobil

Mon ikke det bare er én eller anden intern joke mellem dem?

Synes du skulle se at gøre noget ved sagen i stedet for - det er åbenlyst at du ikke stoler på ham, og så er du nok nødt til at gøre op med dig selv om det skal splitte jeres forhold. Det lyder mere til at du går op i at skabe konflikterne i stedet for at prøve at løse dem, og hvis man mener at dét at skælde kæresten ud og opføre sig besidderisk over for ham er dét der skal til - ja, får du nok din vilje, og så kan det da godt være han smutter over i armene på Føtex-pigen når du nu alligevel mener det er dér han befinder sig.

Bare min mening

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

Wimmie skriver:

Det siger mig absolut intet... udover at du kigger i hans mobil

Mon ikke det bare er én eller anden intern joke mellem dem?

Synes du skulle se at gøre noget ved sagen i stedet for - det er åbenlyst at du ikke stoler på ham, og så er du nok nødt til at gøre op med dig selv om det skal splitte jeres forhold. Det lyder mere til at du går op i at skabe konflikterne i stedet for at prøve at løse dem, og hvis man mener at dét at skælde kæresten ud og opføre sig besidderisk over for ham er dét der skal til - ja, får du nok din vilje, og så kan det da godt være han smutter over i armene på Føtex-pigen når du nu alligevel mener det er dér han befinder sig.

Bare min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.