Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STN skriver: Ja, nemlig... og hvis det ikke var godt for øjet, så ville de vel ikke sælge det...... det skal jo sidde så tæt på øjet, at øjet ville reagere på det, også selvom det kun er på et tørt sted...... ellers så kan du jo se, om dit øje reagerer..? Og så stoppe med det, hvis det f.eks. bliver rødt eller noget...
Ja, nemlig... og hvis det ikke var godt for øjet, så ville de vel ikke sælge det...... det skal jo sidde så tæt på øjet, at øjet ville reagere på det, også selvom det kun er på et tørt sted...... ellers så kan du jo se, om dit øje reagerer..? Og så stoppe med det, hvis det f.eks. bliver rødt eller noget...
Det tænker jeg nemlig også Ja, det prøver jeg!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Ja prøv det Held og lykke
Ja prøv det Held og lykke
Tak!
StephanieJ skriver: Kan jeg ikke nå, skal møde på arbejde kl. 8
Kan jeg ikke nå, skal møde på arbejde kl. 8
Du kan også bare være ved sygehuset, der er jeg cirka tyve over syv
Dinna88 skriver: Du kan også bare være ved sygehuset, der er jeg cirka tyve over syv
Hehe, du har mange gode idéer Er ved rundkørslen ved politistationen imorgen kl. 7.50, men der er du jo i skole
StephanieJ skriver: Hehe, du har mange gode idéer Er ved rundkørslen ved politistationen imorgen kl. 7.50, men der er du jo i skole
Ja, jeg kan snilt lige lægge den i sidespejlet på en bil!!
Urgh, ja, det er jeg (desværre)
Dinna88 skriver: Ja, jeg kan snilt lige lægge den i sidespejlet på en bil!! Urgh, ja, det er jeg (desværre)
Haha Du kan også bare komme ned og hente den nu, så kan du låne den til du får købt en tirsdag
StephanieJ skriver: Haha Du kan også bare komme ned og hente den nu, så kan du låne den til du får købt en tirsdag
Jeg sidder i nattøj og er på vej ind under dynen!! Haha. Var ellers frisk!
Dinna88 skriver: Jeg sidder i nattøj og er på vej ind under dynen!! Haha. Var ellers frisk!
Hehe, nååh okay
Så kan jeg ikke gøre så meget
Men så må du sove godt ihvert fald
Ni-ko-li-ne skriver: Ha ha, jah okay... Det må nok blive en anden dag
Ha ha, jah okay... Det må nok blive en anden dag
Hey jeg var ellers klar!
StephanieJ skriver: Hehe, nååh okay Så kan jeg ikke gøre så meget Men så må du sove godt ihvert fald
You tried you hardest, det er alt jeg kan bede om! Jeg refraser lige - jeg er på vej ind i sengen sammen med min computer! No sleeping yet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128