Flydende eyeliner på den våde kant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Dinna88

STN skriver:

Ok... har jeg aldrig prøvet... men synes måske også det ville se for "hårdt" ud.... altså for sort make-up er ikke lige mig.... og så ville mine øjne se meget lukkede ud, hvis jeg havde eyeliner på den våde kant under øjet.... men hvis det virker, så gør du da bare det

Det ligner faktisk at hun har alm. eyeliner på, bortset fra at den ikke tværer ud!
Jamen, jeg vil gerne være sikker på, at det ikke kan skade mit øje  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Jeg ved det! What to do! Haha. Jeg har været i min mors toilettaske, men hun har selvfølgelig ikke en blyant. 

Jeg havde to engang (lige indtil indbrudstyve mente de skulle stjæle min toilettaske)
Så kan desværre ikke engang hjælpe - har én, men den vil jeg dælme ikke af med

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Dinna88 skriver:

Maria sover, men måske vil Bruno babysitte! Så hopper vi da lige på hver sin cykel, vi ses om et par timer! (optimisme længe leve )

Ha ha, jah okay... Det må nok blive en anden dag

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Dinna88 skriver:

Det ligner faktisk at hun har alm. eyeliner på, bortset fra at den ikke tværer ud!
Jamen, jeg vil gerne være sikker på, at det ikke kan skade mit øje  

Det tror jeg ikke at det kan....

Så ville alm. eyeliner også skade dit øje.... og om det sidder på den våde kant eller på et tørt sted, er vel det samme... Begge dele er så tæt på øjet, at jeg ikke tror det betyder noget....

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Jeg havde to engang (lige indtil indbrudstyve mente de skulle stjæle min toilettaske)
Så kan desværre ikke engang hjælpe - har én, men den vil jeg dælme ikke af med

Hvad bilder de sig dog ind?! 

Ighj, kan du ikke bare møde op, oppe på Statsskolen kl. 07.50 i morgen, så jeg lige kan låne den?!

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Ni-ko-li-ne skriver:

Ha ha, jah okay... Det må nok blive en anden dag

Jaaaaaaaaaaah, det tror jeg nok

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

STN skriver:

Det tror jeg ikke at det kan....

Så ville alm. eyeliner også skade dit øje.... og om det sidder på den våde kant eller på et tørt sted, er vel det samme... Begge dele er så tæt på øjet, at jeg ikke tror det betyder noget....

Hm, jeg tænker bare at det er to vidt forskellige ting. Men du har ret - den flydende eyeliner tæt på øjet, burde vel skade, hvis det skader når det kommer ind på den våde kant. Om ikke andet, så kan jeg vel gøre det, indtil jeg får en blyant

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Dinna88 skriver:

Hm, jeg tænker bare at det er to vidt forskellige ting. Men du har ret - den flydende eyeliner tæt på øjet, burde vel skade, hvis det skader når det kommer ind på den våde kant. Om ikke andet, så kan jeg vel gøre det, indtil jeg får en blyant

Ja, nemlig... og hvis det ikke var godt for øjet, så ville de vel ikke sælge det...... det skal jo sidde så tæt på øjet, at øjet ville reagere på det, også selvom det kun er på et tørt sted...... ellers så kan du jo se, om dit øje reagerer..? Og så stoppe med det, hvis det f.eks. bliver rødt eller noget...

Anmeld

15. maj 2011

lukasmor

Dinna88 skriver:

Av 

Så prøver jeg en mellemting i morgen - jeg PRØVER at lægge den i kanten ved vipperne, men kommer det ind på den våde kant, så skal jeg bare bruge så lidt som muligt

Ah, I see! 

Ja prøv det Held og lykke

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Hvad bilder de sig dog ind?! 

Ighj, kan du ikke bare møde op, oppe på Statsskolen kl. 07.50 i morgen, så jeg lige kan låne den?!

Kan jeg ikke nå, skal møde på arbejde kl. 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.