Flydende eyeliner på den våde kant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Dinna88

missie20 skriver:

Tror alle de kemikalier inde i øjet er et no go.

Hvad er forskellen på den våde kant, og så på at være 1/3456789 del af en millimeter fra øjet? Som en anden skriver, så tænker jeg nemlig, at hvis ikke øjet kan tåle eyelineren, så burde man vel heller ikke kunne bruge det så tæt på øjet? Men jeg ved jo inet om det

Fandt en brevkasse, hvor en kvinde svarer på det - hun skriver at man ikke skal bruge den på den våde kant, men ikke hvorfor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Haha, ja så kan jeg godt se det

Ja, ikke?! Det er ikke så godt. Og nu skal jeg op og børste tænder - IGEN. Shit, jeg har det hårdt; ingen eyeliner OG jeg skal op af sengen igen? 

Anmeld

15. maj 2011

missie20

Dinna88 skriver:

Hvad er forskellen på den våde kant, og så på at være 1/3456789 del af en millimeter fra øjet? Som en anden skriver, så tænker jeg nemlig, at hvis ikke øjet kan tåle eyelineren, så burde man vel heller ikke kunne bruge det så tæt på øjet? Men jeg ved jo inet om det

Fandt en brevkasse, hvor en kvinde svarer på det - hun skriver at man ikke skal bruge den på den våde kant, men ikke hvorfor  

Fordi det går ind i selve øjet. Om det hedder det ene eller andet, er det ik smart. Dit øje synes mindre, når du putter eyeliner derinde også. Det er da ikke mange der ønsker, vel.?

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

dobbelt

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

missie20 skriver:

Fordi det går ind i selve øjet. Om det hedder det ene eller andet, er det ik smart. Dit øje synes mindre, når du putter eyeliner derinde også. Det er da ikke mange der ønsker, vel.?

Jeg vil gerne vide hvorfor
Ork, det skal du ikke tænke på. Jeg brugte det både på den øverste og nederste våde kant, engang, har jeg tænkt mig at genoptage.

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Ja, ikke?! Det er ikke så godt. Og nu skal jeg op og børste tænder - IGEN. Shit, jeg har det hårdt; ingen eyeliner OG jeg skal op af sengen igen? 

Oh my!!!
Haha, kan godt fornemme at du er i dit livs krise ligenu! 

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Oh my!!!
Haha, kan godt fornemme at du er i dit livs krise ligenu! 

Ja, ikke?! Åh, hvor har jeg bare ondt af mig selv... Suk... 

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Ja, ikke?! Åh, hvor har jeg bare ondt af mig selv... Suk... 

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Hjælp! Jeg er begyndt at bruge mine briller frem for mine linser, og det betyder jo at jeg må bruge eyeliner på den våde kant igen!! Men nu har jeg haft linser i så lang tid, at jeg ikke har en blyant til det. Til gengæld har jeg tre flydende

Må jeg bruge den på den våde kant? Jeg har en veninde der gør det, meeeeeeeeeeeeeeeen?

Oh my God .  Køb en blyant ...

Ville heller ik bruge de flydende på det våde . Det sviger hvis de kommer i øjenene  .. 

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Oh my God .  Køb en blyant ...

Ville heller ik bruge de flydende på det våde . Det sviger hvis de kommer i øjenene  .. 

Jameeeeeeeeeeeen, kan først komme til det på tirsdag!!

Okay okay. Meh, er utilfreds med det! Så lægger jeg den bare i kanten af vipperne - hvis jeg kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.