Flydende eyeliner på den våde kant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Dinna88 skriver:

Jeg er nok bare en dør

Ej, det tror jeg nu ikke.... Det er lettest hvis det er med filt spids... Pensel er ikke så let

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Sitrani

Jeg ville ikke putte våd eyeliner på den våde kant...... kun en alm. tør blyant eyeliner... den våde er kun til oppe over vipperne, der hvor vipperne hæfter på huden.. jeg bruger det selv næsten hver dag, og det fungerer fint.... man skal bare sørge for, at det bliver en lige linje, ellers kan det forme øjet på en underlig måde nogen gange, altså hvis linjen bliver skæv eller buer forkert....

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Lukasmor skriver:

Jeg gør det ind i mellem bare sørg for at det er en af de "dyre" eyelinere.. Gjorde det engang med en "billig" eyeliner og det gør jeg så aldrig igen!! OG pas på med at tage for meget på da det sætter sig i øjenkrogen

Jeg har en fra maybelline? Kan den gå? Tror den har kostet omkring 150. Hvad skete der med den billige?

Okay okay, jeg tænker også, at det vel ikke skal dække tårekanalen, så ens øje kan få den fugt det skal have? 

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej, det tror jeg nu ikke.... Det er lettest hvis det er med filt spids... Pensel er ikke så let

Filt spids? Yaikes. Jeg har en, der fungerer som en blyant, den er bare flydende. Det må være en filtspids?

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Jamen, det kaaaaaaaaaaaaaaaan jeg ikke! (sagt virkelig opgivende) 

Hmm, okaaaaaaaaaaaaaay (også sagt opgivende)

Køb en blyant, DÈT duer!

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

STN skriver:

Jeg ville ikke putte våd eyeliner på den våde kant...... kun en alm. tør blyant eyeliner... den våde er kun til oppe over vipperne, der hvor vipperne hæfter på huden.. jeg bruger det selv næsten hver dag, og det fungerer fint.... man skal bare sørge for, at det bliver en lige linje, ellers kan det forme øjet på en underlig måde nogen gange, altså hvis linjen bliver skæv eller buer forkert....

Jeg bruger selv den flydende ret ofte, på øjenlåget

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Hmm, okaaaaaaaaaaaaaay (også sagt opgivende)

Køb en blyant, DÈT duer!

(suuuuuuuuuuuuuuuk)
Oh, ja, GOD idé! Der er bare det, at når jeg kommer på noget så skal det være NUUUUUUUUUUUUUUUUU, og jeg kan ikke komme ind til byen før på tirsdag  

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Dinna88 skriver:

Filt spids? Yaikes. Jeg har en, der fungerer som en blyant, den er bare flydende. Det må være en filtspids?

Ja:0) ellers så kom forbi, så ska jeg dælen dytme vise dig hvordan!

Anmeld

15. maj 2011

lukasmor

Dinna88 skriver:

Jeg har en fra maybelline? Kan den gå? Tror den har kostet omkring 150. Hvad skete der med den billige?

Okay okay, jeg tænker også, at det vel ikke skal dække tårekanalen, så ens øje kan få den fugt det skal have? 

Det sved som en i %"&#¤!"/ ..
Jo jo Maybeline er vidst god nok
Jeg aner intet om tårekanalen Ved bare at det ikke ser godt ud når der sidder sådan en sort klat i øjet.. Jeg bruger ikke rigtig sort mere. Er gået hen til hvid streg

Anmeld

15. maj 2011

Mor til L&S

Dinna88 skriver:

Situationen er jo, at jeg ikke har en blyant

Nej det kunne jeg godt læse... skriver hvad jeg mener og du kan vel købe en med mindre det er nu og her du skal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.