Flydende eyeliner på den våde kant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Sitrani

Dinna88 skriver:

Jeg bruger selv den flydende ret ofte, på øjenlåget

Ok..

Så tror jeg bare du skal gå for den tørre på den våde kant... den våde tror jeg er svær at bruge inde ved øjet, eftersom den jo sjovt nok er flydende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Dinna88

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja:0) ellers så kom forbi, så ska jeg dælen dytme vise dig hvordan!

Jeg er på vej! (hvor du er end bor )

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Dinna88 skriver:

Jeg er på vej! (hvor du er end bor )

Godt! Tá din søster med, det ku være hyggeligt! Bor på Fyn ha ha

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Lukasmor skriver:

Det sved som en i %"&#¤!"/ ..
Jo jo Maybeline er vidst god nok
Jeg aner intet om tårekanalen Ved bare at det ikke ser godt ud når der sidder sådan en sort klat i øjet.. Jeg bruger ikke rigtig sort mere. Er gået hen til hvid streg

Av 

Så prøver jeg en mellemting i morgen - jeg PRØVER at lægge den i kanten ved vipperne, men kommer det ind på den våde kant, så skal jeg bare bruge så lidt som muligt

Ah, I see! 

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Mor til Liva skriver:

Nej det kunne jeg godt læse... skriver hvad jeg mener og du kan vel købe en med mindre det er nu og her du skal!

Det er her og nu!! Er rigtig utålmodig.

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

STN skriver:

Ok..

Så tror jeg bare du skal gå for den tørre på den våde kant... den våde tror jeg er svær at bruge inde ved øjet, eftersom den jo sjovt nok er flydende

Men æv, kan ikke få en før på fredag. Nej nej, det tører på ingen tid, har som sagt en veninde der bruger det næsten hver dag

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

Ni-ko-li-ne skriver:

Godt! Tá din søster med, det ku være hyggeligt! Bor på Fyn ha ha

Maria sover, men måske vil Bruno babysitte! Så hopper vi da lige på hver sin cykel, vi ses om et par timer! (optimisme længe leve )

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

(suuuuuuuuuuuuuuuk)
Oh, ja, GOD idé! Der er bare det, at når jeg kommer på noget så skal det være NUUUUUUUUUUUUUUUUU, og jeg kan ikke komme ind til byen før på tirsdag  

Amen KVINDE - du er da heller ikke nem så  Haha!

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Dinna88 skriver:

Men æv, kan ikke få en før på fredag. Nej nej, det tører på ingen tid, har som sagt en veninde der bruger det næsten hver dag

Ok... har jeg aldrig prøvet... men synes måske også det ville se for "hårdt" ud.... altså for sort make-up er ikke lige mig.... og så ville mine øjne se meget lukkede ud, hvis jeg havde eyeliner på den våde kant under øjet.... men hvis det virker, så gør du da bare det

Anmeld

15. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Amen KVINDE - du er da heller ikke nem så  Haha!

Jeg ved det! What to do! Haha. Jeg har været i min mors toilettaske, men hun har selvfølgelig ikke en blyant. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.