Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: føj det bliver hårdt
føj det bliver hårdt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyWish skriver: Ja, det kan jeg godt se og kan også se du skriver at du ikke ligefrem har de bedste forhold til de tidligere partnere dagen i dag.. uha, jeg ved ikke helt hvad det bedste for dig at gøre ville være - uden tvivl at berette dem om sagen så de selv kan blive tjekket, men den er svær når du ingen nr. har på dem eller lign.
Ja, det kan jeg godt se og kan også se du skriver at du ikke ligefrem har de bedste forhold til de tidligere partnere dagen i dag.. uha, jeg ved ikke helt hvad det bedste for dig at gøre ville være - uden tvivl at berette dem om sagen så de selv kan blive tjekket, men den er svær når du ingen nr. har på dem eller lign.
ja har endda prøvet at ringe til de nummer de havde den gang, men dem har de i hvert fald ikke mere. så lige hvad man så skal gøre ved jeg ikke.
Astasmor skriver: ja det gør det men så har du dine venner du kan snakke med det om og som er der jo for dig.
ja det gør det men så har du dine venner du kan snakke med det om og som er der jo for dig.
det har du helt ret i
N&J skriver: Altså det ville for mig komme an på mange ting - hvor længe siden det er jeg har været sammen med dem og hvor tætte vi er, hvis jeg fandt ud af jeg havde den virus nu, ville jeg kun hive fat i min datters far og ham jeg næsten lige har været sammen med - og kun fordi vi oplevede problemer med kondomet (med min datters far ville sandsynligheden være langt større, da vi bare ikke brugte noget), alle før det ville jeg ikke kontakte, men er nu ret sikkert på at de havde opdaget det hvis jeg havde haft det i forbindelsen med graviditeten. Altså jeg kan da huske at lægen ikke gad tjekke for den da jeg var inde til en normal gyn. undersøgelse for bare 3 år siden, så jeg har nok lidt sværere ved at forholde mig til denne virus end alle andre, samtidigt syntes jeg at man skal lade være med at stole på at andre vil fortælle en hvis de er smittet med det ene eller andet og selv blive tjekket når man er seksuel aktiv og har skiftende partner - så der ville den jo indgå automatisk.
Altså det ville for mig komme an på mange ting - hvor længe siden det er jeg har været sammen med dem og hvor tætte vi er, hvis jeg fandt ud af jeg havde den virus nu, ville jeg kun hive fat i min datters far og ham jeg næsten lige har været sammen med - og kun fordi vi oplevede problemer med kondomet (med min datters far ville sandsynligheden være langt større, da vi bare ikke brugte noget), alle før det ville jeg ikke kontakte, men er nu ret sikkert på at de havde opdaget det hvis jeg havde haft det i forbindelsen med graviditeten.
Altså jeg kan da huske at lægen ikke gad tjekke for den da jeg var inde til en normal gyn. undersøgelse for bare 3 år siden, så jeg har nok lidt sværere ved at forholde mig til denne virus end alle andre, samtidigt syntes jeg at man skal lade være med at stole på at andre vil fortælle en hvis de er smittet med det ene eller andet og selv blive tjekket når man er seksuel aktiv og har skiftende partner - så der ville den jo indgå automatisk.
jeg tænker også at sandsynligheden for at det er nogle af dem inden min eks. kæreste er ikke særlig stor, for så er det alligevel ved at være 5 år siden og så burde de have opdaget det tænker jeg.
Ni-ko-li-ne skriver: Alle der har haft sex har en HPV virus... Der er en masse forskellige typer... Nogen af dem giver dog kønsvorter... Hvis du har fået kønsvorter skal de behandles
Alle der har haft sex har en HPV virus... Der er en masse forskellige typer... Nogen af dem giver dog kønsvorter... Hvis du har fået kønsvorter skal de behandles
har skam været ved lægen og overlæge på sygehuset, så ved godt hvad det er jeg snakker om men vi snakker så om den HPV virus man får livmoderhalskræft af, desværre.
Anonym skriver: har skam været ved lægen og overlæge på sygehuset, så ved godt hvad det er jeg snakker om men vi snakker så om den HPV virus man får livmoderhalskræft af, desværre.
Anonym skriver: det har du helt ret i
Anonym skriver: Jeg har fået konstateret HPV virus og lægen tror jeg har haft det længe, ville I sige det til tidligere partner selvom der har været kæmpe problemer med de tidligere partner?
Jeg har fået konstateret HPV virus og lægen tror jeg har haft det længe, ville I sige det til tidligere partner selvom der har været kæmpe problemer med de tidligere partner?
Der står her: http://www.ssi.dk/Service/Sygdomsleksikon/H/Human%20Papilloma%20Virus%20infektion.aspx At man ikke har anmeldeldsespligt. Et er hvad der er regler, et andet er hvad man føler er rigtig. Syntes du skal melde det videre hvis du har overskud til det, ikke ellers.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128