villle I sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

sismofutten

Anonym skriver:

nu tænker jeg mere, ville de overhovedet sige det videre til dem de har været sammen med? for ellers hjælper den information jo intet.

Helt ærlig, det synes jeg ikke du skal tænke på. Jeg ville personligt få mit på det rene og sige det til dem - det synes jeg kun er "fair" over for alle - men det er jo bare min mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg ville også viderebringe informationen til tidligere partnere, det er bestemt ikke det sjoveste i verden men hvis det var omvendt ville jeg også gerne selv have det af vide så jeg kunne blive tjekket og ikke gik i uvished om en evt. sygdom.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

ja okay. det lyder da bestemt ikke rart da. men kan du så ikk ringe til dem eller sådan noget eller tage en veninde med elelr sådan noget hvis du skal mødes med dem.
nej facebook det nok heller ikk det smarteste sted at fortælle sådan nogen ting.

så hellere ik sms eller et opklad.

ja okay, men kan ikke finde nogle af dem på krak, så bliver jo nødtil at skrive på facebook om de har tid til at mødes, men det kræver så også jeg fortæller veninderne det, hvilket jeg ikke har gjort endnu.

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Det er jeg da rigtig ked af at høre..

Prøv at vende situationen om - ville du selv have det af vide..

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Prøv at spørge =) Tror lægen kan sende et brev til dem hvor der står, at de skal opsøge egen læge pga mistanke om HPV virus =)

nøj hvor jeg håber du har ret, det ville gøre alt så meget lettere.

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

nøj hvor jeg håber du har ret, det ville gøre alt så meget lettere.

Jeg føler med dig..

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Uanset hvor dårlige episoder der har været er det dit ansvar at viderebringe informationen om denne smitte. Dette mener jeg er alment uanset hvilken kønssygdom der er tale om..

-Ellers stopper det aldrig.!

ja okay det er jo heller ikke mit ansvar om han så siger det videre.

Anmeld

15. maj 2011

henh01

Anonym skriver:

ja okay det er jo heller ikke mit ansvar om han så siger det videre.

Du frygter at han sladre om at du er smittet med hpv?

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

ja okay, men kan ikke finde nogle af dem på krak, så bliver jo nødtil at skrive på facebook om de har tid til at mødes, men det kræver så også jeg fortæller veninderne det, hvilket jeg ikke har gjort endnu.

du kan da bare sende en privat besked til dem på facebook så er der jo ikk andre der ser den kun dem og dig jo.

men ja dine venidner vil jo nok støtte dig og være der for dig. syntes bare dine eks partnere har ret til at vide det, da de jo kun være bærre af virussen selv og derfor også kan ha smidtet andre med den jo

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Helt ærlig, det synes jeg ikke du skal tænke på. Jeg ville personligt få mit på det rene og sige det til dem - det synes jeg kun er "fair" over for alle - men det er jo bare min mening..

det omhandler 3 og to af dem ville jeg fint kunne få fat i, men aner ikke hvad den sidste hedder til efternavn og tænker lidt så er det svært at få det sagt til ham og så vil jeg bare gå og tænke altid på at jeg kun har fået sagt det til 2 ud af 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.