villle I sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.474 visninger
50 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået konstateret HPV virus og lægen tror jeg har haft det længe, ville I sige det til tidligere partner selvom der har været kæmpe problemer med de tidligere partner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg ville nok fortælle dem det, da de jo så kan være bærre af det og smidte andre eller det er hvertfald hvad jeg har hørt.

også selvom der har været problemer med dem, de har da ret til at vide sådan noget jo vil jeg da mene.

men øv at du har fået det konstateret, men det er da godt nok der kan gøres noget ved det.

Anmeld

15. maj 2011

sismofutten

Det er jeg da rigtig ked af at høre.. Prøv at vende situationen om - ville du selv have det af vide..

Anmeld

15. maj 2011

anynom

Er det ikke noget lægen kan informere dem om? Sådan er det i hvert fald med HIV.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

jeg ville nok fortælle dem det, da de jo så kan være bærre af det og smidte andre eller det er hvertfald hvad jeg har hørt.

også selvom der har været problemer med dem, de har da ret til at vide sådan noget jo vil jeg da mene.

men øv at du har fået det konstateret, men det er da godt nok der kan gøres noget ved det.

det er også lidt det jeg tænker, men vi taler altså om dødstrusler og sådan nogle ting, så har ikke lyst til at mødes med dem og mår ærligt indrømme jeg ikke har den største lyst til at skrive det til dem på facebook.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Det er jeg da rigtig ked af at høre.. Prøv at vende situationen om - ville du selv have det af vide..

nu tænker jeg mere, ville de overhovedet sige det videre til dem de har været sammen med? for ellers hjælper den information jo intet.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Er det ikke noget lægen kan informere dem om? Sådan er det i hvert fald med HIV.

Det lyder da helt fantastisk, hvis de kan, det håber jeg da du har ret i

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

det er også lidt det jeg tænker, men vi taler altså om dødstrusler og sådan nogle ting, så har ikke lyst til at mødes med dem og mår ærligt indrømme jeg ikke har den største lyst til at skrive det til dem på facebook.

ja okay. det lyder da bestemt ikke rart da. men kan du så ikk ringe til dem eller sådan noget eller tage en veninde med elelr sådan noget hvis du skal mødes med dem.
nej facebook det nok heller ikk det smarteste sted at fortælle sådan nogen ting.

så hellere ik sms eller et opklad.

Anmeld

15. maj 2011

anynom

Prøv at spørge =) Tror lægen kan sende et brev til dem hvor der står, at de skal opsøge egen læge pga mistanke om HPV virus =)

Anmeld

15. maj 2011

henh01

Uanset hvor dårlige episoder der har været er det dit ansvar at viderebringe informationen om denne smitte. Dette mener jeg er alment uanset hvilken kønssygdom der er tale om..

-Ellers stopper det aldrig.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.