villle I sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg ville også viderebringe informationen til tidligere partnere, det er bestemt ikke det sjoveste i verden men hvis det var omvendt ville jeg også gerne selv have det af vide så jeg kunne blive tjekket og ikke gik i uvished om en evt. sygdom.

men hvordan ville du gøre det? og hvordan ville du gerne have det at vide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg føler med dig..

tak det er også en ret irreterne situration at blive sat i

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Du frygter at han sladre om at du er smittet med hpv?

nej jeg frygter at han ikke siger det videre til dem han har været i seng med og der derved stadig er mange der er uvisse om det.

Anmeld

15. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

men hvordan ville du gøre det? og hvordan ville du gerne have det at vide?

Jeg ville enten skrive en SMS eller give et opkald... Og så egentlig bare sige det som det er og få det overstået.

Hvis det var omvendt ville jeg nok også blive lidt overrasket over at få sådan en meddelse, men hellere det end at gå uvidende.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

du kan da bare sende en privat besked til dem på facebook så er der jo ikk andre der ser den kun dem og dig jo.

men ja dine venidner vil jo nok støtte dig og være der for dig. syntes bare dine eks partnere har ret til at vide det, da de jo kun være bærre af virussen selv og derfor også kan ha smidtet andre med den jo

føj det bliver hårdt

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg ville enten skrive en SMS eller give et opkald... Og så egentlig bare sige det som det er og få det overstået.

Hvis det var omvendt ville jeg nok også blive lidt overrasket over at få sådan en meddelse, men hellere det end at gå uvidende.

nu har jeg så ikke nogle af deres nummer og kan ikke finde dem på krak, så der er problemet og ville glo lidt hvis jeg fik sådan en besked på facebook

Anmeld

15. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

nu har jeg så ikke nogle af deres nummer og kan ikke finde dem på krak, så der er problemet og ville glo lidt hvis jeg fik sådan en besked på facebook

Ja, så kan jeg godt se det ikke er helt nemt at komme i kontakt med dem..  synes måske heller ikke rigtig Facebook er stedet til at videregive sådan en information, så kan egentlig godt forstå dig..

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Ja, så kan jeg godt se det ikke er helt nemt at komme i kontakt med dem..  synes måske heller ikke rigtig Facebook er stedet til at videregive sådan en information, så kan egentlig godt forstå dig..

ja det er ret svært at tage en beslutning om hvad man så skal gøre, for chancen for at de rent faktisk vil mødes tror jeg er lille

Anmeld

15. maj 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

ja det er ret svært at tage en beslutning om hvad man så skal gøre, for chancen for at de rent faktisk vil mødes tror jeg er lille

Ja, det kan jeg godt se og kan også se du skriver at du ikke ligefrem har de bedste forhold til de tidligere partnere dagen i dag.. uha, jeg ved ikke helt hvad det bedste for dig at gøre ville være - uden tvivl at berette dem om sagen så de selv kan blive tjekket, men den er svær når du ingen nr. har på dem eller lign.

Anmeld

15. maj 2011

N&J

Altså det ville for mig komme an på mange ting - hvor længe siden det er jeg har været sammen med dem og hvor tætte vi er, hvis jeg fandt ud af jeg havde den virus nu, ville jeg kun hive fat i min datters far og ham jeg næsten lige har været sammen med - og kun fordi vi oplevede problemer med kondomet (med min datters far ville sandsynligheden være langt større, da vi bare ikke brugte noget), alle før det ville jeg ikke kontakte, men er nu ret sikkert på at de havde opdaget det hvis jeg havde haft det i forbindelsen med graviditeten.

Altså jeg kan da huske at lægen ikke gad tjekke for den da jeg var inde til en normal gyn. undersøgelse for bare 3 år siden, så jeg har nok lidt sværere ved at forholde mig til denne virus end alle andre, samtidigt syntes jeg at man skal lade være med at stole på at andre vil fortælle en hvis de er smittet med det ene eller andet og selv blive tjekket når man er seksuel aktiv og har skiftende partner - så der ville den jo indgå automatisk.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.