Mangler manden i mit liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Nej han er kun 2 år.. ;-) 

Men med mine forestilliger og kriterier omkring det at få børn, så skal det nok gå en smule tjept.. Men ellers er jeg indstillet på at jeg har knægten og det er sådan set nok for mig :-)

Jeg har også gang i mit eget personlige projekt lige nu.. At få smidt en masse kg.. Det er først nu jeg har overskuddet igen, så vil gerne nå at smide en del, inden der kommer en fyr ind i billedet... ;-)

Åhh det kan jeg godt forstå.....så har vi samme kamp lige nu. det er desværre gået hen og blevet 20 kilo, jeg skal have smidt nu

Jamen jeg er også glad for ham jeg har fået....og bliver det ikke til flere børn, så var det sådan det skulle være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Tusind tak, hvor er du altså bare sød

Er ret sikker på du os nok skal finde en sød mand

Tak....du virker også som en rigtig sød og betænksom person. Så mændene burde stå i kø lige nu. du skal nok finde dig en rigtig sød fyr...det er jeg overbevist om

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Tak....du virker også som en rigtig sød og betænksom person. Så mændene burde stå i kø lige nu. du skal nok finde dig en rigtig sød fyr...det er jeg overbevist om

årh hvor er du sød 

Men kan nu ikk se dem nogen steder

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

årh hvor er du sød 

Men kan nu ikk se dem nogen steder

Ja det sker jo ikke ligesom på film....bare det var så let

Nå nu vil jeg ind og lure på fb lidt. tak for snakken, hvem du end er

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ja det sker jo ikke ligesom på film....bare det var så let

Nå nu vil jeg ind og lure på fb lidt. tak for snakken, hvem du end er

Selv mange tak.. 

Og gid det var som på film..

Du må nu gerne vide hvem jeg er, så kan lige sende dig en PB

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Åhh det kan jeg godt forstå.....så har vi samme kamp lige nu. det er desværre gået hen og blevet 20 kilo, jeg skal have smidt nu

Jamen jeg er også glad for ham jeg har fået....og bliver det ikke til flere børn, så var det sådan det skulle være.

Gang det med ca 2, så har du mit udgangspunkt.. 

Skal smide (mindst) 37 kg.... 

Anmeld

13. maj 2011

christa1982

åh kan så godt sætte mig ind i dine følelser ..... jeg er selv i 20. uge og er lige blevet forladt af min kæreste og faren til vores kommende barn. det er en hæslig tid at gå igennem, savner ham så det gør helt ondt .... og føler også den ensomhed om aftenen når min datter er lagt i seng ....

Men man må tænke positivt og selvfølgelig kommer der bedre tider ....... at prøve at have hjertesorg eller længsel efter en kæreste, er jo en del af det at være menneske ....

Men ønsker dig AL held og lykke med at finde manden i dit liv  

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

christa1982 skriver:

åh kan så godt sætte mig ind i dine følelser ..... jeg er selv i 20. uge og er lige blevet forladt af min kæreste og faren til vores kommende barn. det er en hæslig tid at gå igennem, savner ham så det gør helt ondt .... og føler også den ensomhed om aftenen når min datter er lagt i seng ....

Men man må tænke positivt og selvfølgelig kommer der bedre tider ....... at prøve at have hjertesorg eller længsel efter en kæreste, er jo en del af det at være menneske ....

Men ønsker dig AL held og lykke med at finde manden i dit liv  

det lyder bestemt heller ikke som en speciel rar oplevelse Det er aldrig sjovt at blive forladt, og da slet ikke i din situation ... Men vend den om og sig til dig selv at det er bedst at det var nu i stedet for når barnet er kommet til verden, for det ville være meget hårdere.. Ved godt det ikke er til meget hjælp

Håber du er okay

Og mange tak.. Og i lige måde til dig

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Gang det med ca 2, så har du mit udgangspunkt.. 

Skal smide (mindst) 37 kg.... 

Åhh der har jeg været....har været over 20 kilo tungere end jeg er nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.