Mangler manden i mit liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.906 visninger
58 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg mangler ham så meget

Sidder og læser den ene solstråle-historie efter den anden herinde. Og det er bare så skønt, men jeg ville ønske jeg kunne komme med en fortælling som jeres... 

Savner en at putte med om aftenen, når den lille er lagt... Savner en der kommer og holder om mig når jeg er ved at tage opvasken... Savner bare at ha en i mit liv

Men når det så er sagt så er jeg os bare så forbandet kræsen efter jeg har fået mit barn 

Ved ikke hvor jeg vil hen med indlægget, ville bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg mangler ham så meget

Sidder og læser den ene solstråle-historie efter den anden herinde. Og det er bare så skønt, men jeg ville ønske jeg kunne komme med en fortælling som jeres... 

Savner en at putte med om aftenen, når den lille er lagt... Savner en der kommer og holder om mig når jeg er ved at tage opvasken... Savner bare at ha en i mit liv

Men når det så er sagt så er jeg os bare så forbandet kræsen efter jeg har fået mit barn 

Har det på præcis samme måde.. !

Jeg ville ønske det var mig der ku gå som en 'rigtig' fam. igennem gågaden, eller på ture i sommerland.. Men sådan er det ikke.

Men når det så er sagt, nyder jeg til tider virkelig også det at være alene. Der er kun mig og min datter at planlægge udfra, og der er ingen diskution mht opdragelse. Men jo- manden i livet er savnet- men jager intet!

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Har det på præcis samme måde.. !

Jeg ville ønske det var mig der ku gå som en 'rigtig' fam. igennem gågaden, eller på ture i sommerland.. Men sådan er det ikke.

Men når det så er sagt, nyder jeg til tider virkelig også det at være alene. Der er kun mig og min datter at planlægge udfra, og der er ingen diskution mht opdragelse. Men jo- manden i livet er savnet- men jager intet!

sådan er det også her... Jeg er ikke på udkig efter en, men savner den jeg skal blive gammel med, den jeg kan gå ned gennem gågaden med hånd i hånd.

Mine følelser er bare TOTAL udenpå tøjet for tiden, hvis jeg ser en film i tv med romantik, sætter jeg mig nærmest til at tude, fordi man ser den kærlighed.. 

Jeg nyder bestemt også at være alene stortset hverdag, men ligeså snart det bliver aften, så savner jeg ham

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg mangler ham så meget

Man skal passe på med ikke at være alt for kræsen   selvfølgelig vil det jo altid være et must, at den mand man finder er glad for børn og også har et godt forhold til dit barn

men hvad er du ellers kræsen omkring?

Man kan jo godt blive FOR kræsen, og så ville det måske være en god ting, at gøre op med sig selv, hvilke egenskaber der er vigtigst ved en kæreste, og hvad for nogen der er knapt så vigtige.

Men jeg kan godt forstå dig.......det er jo skønt at have en kæreste

Anmeld

13. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

sådan er det også her... Jeg er ikke på udkig efter en, men savner den jeg skal blive gammel med, den jeg kan gå ned gennem gågaden med hånd i hånd.

Mine følelser er bare TOTAL udenpå tøjet for tiden, hvis jeg ser en film i tv med romantik, sætter jeg mig nærmest til at tude, fordi man ser den kærlighed.. 

Jeg nyder bestemt også at være alene stortset hverdag, men ligeså snart det bliver aften, så savner jeg ham

Det er TOTALT det samme her!

Men er meget kritisk indenfor det med mænd
Måske fordi jeg faktisk kigger lidt efter en der ligner min x, samt ku minde om min datter så det ikke stråler laaangt væk at vi faktisk er sammen bragt. Det ka man så både sige er godt og skidt!

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Man skal passe på med ikke at være alt for kræsen   selvfølgelig vil det jo altid være et must, at den mand man finder er glad for børn og også har et godt forhold til dit barn

men hvad er du ellers kræsen omkring?

Man kan jo godt blive FOR kræsen, og så ville det måske være en god ting, at gøre op med sig selv, hvilke egenskaber der er vigtigst ved en kæreste, og hvad for nogen der er knapt så vigtige.

Men jeg kan godt forstå dig.......det er jo skønt at have en kæreste

jeg er næsten kræsen med det hele

Han skal have far potentiale, for vil meget gerne have et barn mere, kunne elske mit barn lige så højt som han ville elske mig, han skal skulle ku lave mad, rydde op, gøre rent, for er der er ikke noget jeg hader mere end at skulle gøre det hele selv i et forhold... 

Ja og så SKAL han bare være højere end jeg, og det er SÅ svært at finde når jeg selv er en meget høj pige... 184

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Det er TOTALT det samme her!

Men er meget kritisk indenfor det med mænd
Måske fordi jeg faktisk kigger lidt efter en der ligner min x, samt ku minde om min datter så det ikke stråler laaangt væk at vi faktisk er sammen bragt. Det ka man så både sige er godt og skidt!

Og så er det bare ikke nemt

Jeg er dog ikke på udkig efter en som minder om min eks, men en der er total i modsætning til ham

Anmeld

13. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Og så er det bare ikke nemt

Jeg er dog ikke på udkig efter en som minder om min eks, men en der er total i modsætning til ham

Det lidt svært at sige, udseens mæssigt må han rigtig gerne ligne ham. Men det der er i hovedet må dælme gerne være noget andet..

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Det lidt svært at sige, udseens mæssigt må han rigtig gerne ligne ham. Men det der er i hovedet må dælme gerne være noget andet..

Hehe.... 

Jeg ved ikke rigtig hvad det er jeg er på udkig efter... Tror det skal være en total modsætning af min eks, både udseende og sind... 

En der vil ku sparke mig i r**en når den blir lidt for tung, en der kan tale mig til ro, når jeg hidser mig op (skal siges jeg har et hidsigt temprament)

Jamen han skal bare være den perfekte fyr.. Men hvem er han

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

jeg er næsten kræsen med det hele

Han skal have far potentiale, for vil meget gerne have et barn mere, kunne elske mit barn lige så højt som han ville elske mig, han skal skulle ku lave mad, rydde op, gøre rent, for er der er ikke noget jeg hader mere end at skulle gøre det hele selv i et forhold... 

Ja og så SKAL han bare være højere end jeg, og det er SÅ svært at finde når jeg selv er en meget høj pige... 184

Jeg synes altså ikke du er særlig kræsen så. troede at da du skrev at du var meget kræsen, at du ligefrem søgte den perfekte mand med det rette udseende og at han skulle kunne det og det og bla bla   Synes da det er meget fornuftige krav/forventninger til en kommende kæreste

Selvf. den der med højden kan blive lidt af en udfordring. jeg har selv måttet droppe det med højden. Jeg er selv 176 cm. og kun een gang har det lykkes mig, at finde en der var højere end mig, og det var min søns far. ellers så har de været mindre end mig. Men pyt.....så har jeg jo en der kan se lidt op til mig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.