Mangler manden i mit liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hehe det er da ikke at være selvfed  det er kun rigtig fedt at læse, når folk har det godt med sig selv

ihhh tak  men man er vel altid selv lidt selvkritisk....mit problem er min vægt, men den skal fixes.....og selvf. er det badevægten der er noget galt med, ik  

Ej tilbage til der seriøse. Jeg håber virkelig det snart lykkes dig, at finde drømmemanden....hvor leder du henne? på nettet?

Det er klart badevægten der er noget galt med, min er også i stykker

Jamen jeg leder ikke rigtig efter ham... Eller jo på en måde gør jeg og alligevel ikk.. Har en profil på en dating side, men der har jeg skrevet at jeg ikke søger en kæreste, men hvis "mr. right nu" skulle dukke op, ja så må man jo tage den derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Det var lige aftenens grin.. 

Men ved du hvad trådstarter? Det passer sgu!!! 

Jeg er også alene med knægten og har lige haft en periode, hvor jeg tænkte meget over at finde en, for ikke at ende alene osv.. men er nu nået til et punkt hvor jeg egentlig ikke vil have en kæreste lige nu.. Jeg har det fantastisk med at være mig og min søn... selvom det til tider kan være kedeligt at sidde alene om aftenen når han sover, og alene når knægten er hos sin far... 

Så selvom jeg ser en del sukkersøde indlæg omkring de fantastiske mænd (hvilket da er vildt fedt for dem der har dem ) jamen så er der også skår i glæden, hvilket gør at jeg er lettet over at jeg ikke står i det... 

Jeg siger IKKE at jeg fryder mig over hvis der er problemer - slet ikke, man skal bare huske at forhold ikke altid er en dans på roser - roser har også torne. ;-) 

Men man skal også passe på med ikke at være alene i FOR mange år. Jeg har jo boet alene med min søn i 9 år....og så begynder man altså at vænne sig til det liv, man har faste rutiner og gud nåde den der prøver på at ændre på det man plejer at gøre hehe

ej pjat til side.....men jo længere man er væk fra en mand, des mere tid kræver det også at lukke en ny mand ind i sit liv igen.....specielt når man taler om at flytte sammen. Så pas på.....og snup den lækreste mand, inden de andre gør det heheh

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Tilføjer lige noget til det med kriterier... 

Jeg er 174 cm. Jeg har altid haft kærester som har været højere end mig.. UNDTAGEN MIN X!! ;-) og ham var jeg trods alt sammen med i 7 år...

Men ja - jeg har også en del kriterier, som minder en del om dine... også den med højden, vil sgu gerne have at han er lidt højere end mig, så jeg kan "blive passet på" ;-)

Men jeg har lært at jeg er kræsen med det indre på mange punkter, men alligvel utroligt åben..
Mht. udseendet - Jeg er ingen præmieso, men derfor skal jeg da ikke nøjes (ikke negativt ment overhovedet).. med det sagt så har jeg opdaget at det indre vitterligt betyder så meget for mig, så min smag er blevet bredere end for 7-8 år siden..  

Kan så meget sætte mig ind i alt det du skriver

Det er præcis sådan jeg har det.. Vil gerne have en der er højere, for der er da ikke noget bedre end at ku stille sig ind til sin kæreste og ha hovedet på hans bryst, i stedet for at ligge sit hoved på hans

I min verden ser det heeeelt forkert ud

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Det er klart badevægten der er noget galt med, min er også i stykker

Jamen jeg leder ikke rigtig efter ham... Eller jo på en måde gør jeg og alligevel ikk.. Har en profil på en dating side, men der har jeg skrevet at jeg ikke søger en kæreste, men hvis "mr. right nu" skulle dukke op, ja så må man jo tage den derfra

Er der så slet ikke nogen der skriver til dig? eller det er måske de forkerte?  Kan huske da jeg havde en dating-profil engang....der var det sgu ene af gifte mænd der skrev

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Men man skal også passe på med ikke at være alene i FOR mange år. Jeg har jo boet alene med min søn i 9 år....og så begynder man altså at vænne sig til det liv, man har faste rutiner og gud nåde den der prøver på at ændre på det man plejer at gøre hehe

ej pjat til side.....men jo længere man er væk fra en mand, des mere tid kræver det også at lukke en ny mand ind i sit liv igen.....specielt når man taler om at flytte sammen. Så pas på.....og snup den lækreste mand, inden de andre gør det heheh

Der er noget om snakken 

Jeg har allerede en masse rutiner...  Og har ikke engang været alene et år, kun lige knap...

Det er bare svært at skulle finde en, for nøøørj hvis han så ikke viser sig at være den rigtige alligevel, det ville være en katastrofe.. For vil jo helst ikke ha han møder mit et og alt og bare forsvinder ud af vores liv igen

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Er der så slet ikke nogen der skriver til dig? eller det er måske de forkerte?  Kan huske da jeg havde en dating-profil engang....der var det sgu ene af gifte mænd der skrev

Jo der er lidt der skriver, men tror de bliver skræmt væk ved at jeg skriver at jeg ikke søger noget... Kan lige citere fra min profil 

"Til at starte med vil jeg lige sige at jeg IKKE er ude efter et forhold, men ude efter nye bekendtskaber, men self hvis "mr. right" dukker op, må vi jo se hvad der sker Og spild hverken din eller min tid hvis du ikke kan acceptere at jeg har en datter som er det vigtigste i mit liv."

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Carina1977 skriver:

I know... Jeg har en god veninde, som har 2 drenge... Hun regner først med at overveje et forhold når drengene er teenagere.. dvs om 10 år! 

Hun har det super som hun har det nu, og ikke tid til en mand, men.. alligevel.. wow..

Jeg vil da gerne have et barn til, så jeg vil heller ikke have at der skulle få for mange år...  

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Jo der er lidt der skriver, men tror de bliver skræmt væk ved at jeg skriver at jeg ikke søger noget... Kan lige citere fra min profil 

"Til at starte med vil jeg lige sige at jeg IKKE er ude efter et forhold, men ude efter nye bekendtskaber, men self hvis "mr. right" dukker op, må vi jo se hvad der sker Og spild hverken din eller min tid hvis du ikke kan acceptere at jeg har en datter som er det vigtigste i mit liv."

Jeg har også en datingprofil.. har faktisk et par steder... 

men en fed enlig mor er ikke i høj kurs, så det er langtfra alle mænd som skriver ;-)

Her er mit udpluk af hvad der står i min profil omkring hvad jeg søger:

Hvad i alverden laver jeg så her?

Jeg elsker at møde nye mennesker - og jo jeg søger da efter ham som er perfekt til mig! Jeg har ikke en lang liste med krav over hvordan min kæreste skal være. Men han skal kunne få mig til at grine og slå benene væk under mig, når jeg falder for ham - men også gribe mig igen 

Så er der selvfølgen at min søn følger med.. Hvis du ikke er god til at lege med tog, så er det helt klart til at leve med (det kan læres) 
Men accepten af min søn - det er alfa omega for mig  

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Der er noget om snakken 

Jeg har allerede en masse rutiner...  Og har ikke engang været alene et år, kun lige knap...

Det er bare svært at skulle finde en, for nøøørj hvis han så ikke viser sig at være den rigtige alligevel, det ville være en katastrofe.. For vil jo helst ikke ha han møder mit et og alt og bare forsvinder ud af vores liv igen

Ja og det er nemlig et kæmpe dilemma. også derfor jeg har været meget påpasselig med, hvornår min søn skulle møde en potentiel kæreste. For jeg synes det er synd for børn, når de møder en masse forskellige mænd som de knytter sig til, og som så pludselig bliver revet fra dem igen. De har jo ikke noget valg. Så det er meget få min søn har mødt.....han har mødt 2 i de 9 år jeg har været alene. det vanskeliggøre det også lidt, men det kan altså lade sig gøre at finde en....det ved jeg

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

I know... Jeg har en god veninde, som har 2 drenge... Hun regner først med at overveje et forhold når drengene er teenagere.. dvs om 10 år! 

Hun har det super som hun har det nu, og ikke tid til en mand, men.. alligevel.. wow..

Jeg vil da gerne have et barn til, så jeg vil heller ikke have at der skulle få for mange år...  

Sådan har jeg det også, jeg vil også utrolig gerne have et barn mere.. Og der skal helst ikke gå for mange år før det sker, for vil gerne være under 30 inden nummer 2 kommer... 

Men 10 wow det er vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.