Mangler manden i mit liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja det er nemlig det.. Det gør det ikke nemmere at finde en ny når man har et barn, for man skal virkelig passe på med hvem man lukker ind i deres liv, for børn bliver nemt knyttet til en person... 

Og det sidste jeg ønsker er at gøre min datter ked af det

Det kan jeg også sagtens forstå....det er akkurat de samme tanker jeg har siddet med i alle de år. det er svært, men på et tidspunkt bliver man også nødt til at tage chancer....det har jeg indset efterhånden. Men jeg har så valgt at der minimum skal gå ½ år, før jeg tør præsentere en potentiel kæreste for min søn. På den måde føler jeg mig lidt mere sikker, fordi hvis jeg ikke havde stærke følelser for manden, så var jeg heller ikke blevet sammen med ham så længe.

Men det er jo forskelligt hvordan man gør. jeg har det bare svært med dem, der allerede præsenterer deres barn for en mand ugen efter man har mødt ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

hård

Vil bare gerne have tingene på det rene fra starten

hehe hård...var måske også hårdt sagt  men du ved i hvert fald, hvad du vil

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det kan jeg også sagtens forstå....det er akkurat de samme tanker jeg har siddet med i alle de år. det er svært, men på et tidspunkt bliver man også nødt til at tage chancer....det har jeg indset efterhånden. Men jeg har så valgt at der minimum skal gå ½ år, før jeg tør præsentere en potentiel kæreste for min søn. På den måde føler jeg mig lidt mere sikker, fordi hvis jeg ikke havde stærke følelser for manden, så var jeg heller ikke blevet sammen med ham så længe.

Men det er jo forskelligt hvordan man gør. jeg har det bare svært med dem, der allerede præsenterer deres barn for en mand ugen efter man har mødt ham.

Jeg regner også stærkt med at der skal gå hvertfald et halvt år inden den kommende kæreste skal præsenteres for min datter.. 

Men self, kærlighed har jo aldrig en garanti... Men et halvt år gør meget

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

hehe hård...var måske også hårdt sagt  men du ved i hvert fald, hvad du vil

ja det gør jeg bestemt.. 

Det er ikke en "hr-hvem-som-helst" der bliver lukket ind i vores liv

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg regner også stærkt med at der skal gå hvertfald et halvt år inden den kommende kæreste skal præsenteres for min datter.. 

Men self, kærlighed har jo aldrig en garanti... Men et halvt år gør meget

Det gør nemlig rigtig meget

Interessant emne i øvrigt

Håber bare det snart lykkes for dig at finde en. det virker i hvert fald til, at du mangler en mand i dit liv...og så er det bare go for it

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

ja det gør jeg bestemt.. 

Det er ikke en "hr-hvem-som-helst" der bliver lukket ind i vores liv

Nej og det er også en god indstilling at have

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

hehehehehe.... 

Man ved jo godt hvad det er man vil ha, men vil jo nok ikk skrive det hele, for så er mændene jo skræmt væk, inden de læser teksten færdig

Må jeg sende min profil tekst til dig i en PB, så kan du se om jeg virker for streng?

Du fyrer bare løs

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det gør nemlig rigtig meget

Interessant emne i øvrigt

Håber bare det snart lykkes for dig at finde en. det virker i hvert fald til, at du mangler en mand i dit liv...og så er det bare go for it

Tusind tak, hvor er du altså bare sød

Er ret sikker på du os nok skal finde en sød mand

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Nej nemlig....det er jo også en faktor der spiller ind. Jeg ville jo også gerne have haft flere børn, men nu bliver min søn 11 år til juni. Hvis jeg får et barn mere....ej NÅR jeg får et barn mere, så bliver der også en kæmpe aldersforskel imellem dem. jeg har ladet alt for mange år gå.

men nu er dit barn heller ikke så gammelt, så vidt jeg husker? så du har jo tid nok. man skal bare passe på at tiden ikke smutter fra en.

Jeg synes det er fint nok, når folk vælger at bo alene og bare nyde tiden med sine børn. Jeg har også nydt det de sidste 9 år....men nu er det slut

Nej han er kun 2 år.. ;-) 

Men med mine forestilliger og kriterier omkring det at få børn, så skal det nok gå en smule tjept.. Men ellers er jeg indstillet på at jeg har knægten og det er sådan set nok for mig :-)

Jeg har også gang i mit eget personlige projekt lige nu.. At få smidt en masse kg.. Det er først nu jeg har overskuddet igen, så vil gerne nå at smide en del, inden der kommer en fyr ind i billedet... ;-)

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nej og det er også en god indstilling at have

Ja det mener jeg os

Det eneste rigtige når der er børn med i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.