Mangler manden i mit liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg har også en datingprofil.. har faktisk et par steder... 

men en fed enlig mor er ikke i høj kurs, så det er langtfra alle mænd som skriver ;-)

Her er mit udpluk af hvad der står i min profil omkring hvad jeg søger:

Hvad i alverden laver jeg så her?

Jeg elsker at møde nye mennesker - og jo jeg søger da efter ham som er perfekt til mig! Jeg har ikke en lang liste med krav over hvordan min kæreste skal være. Men han skal kunne få mig til at grine og slå benene væk under mig, når jeg falder for ham - men også gribe mig igen 

Så er der selvfølgen at min søn følger med.. Hvis du ikke er god til at lege med tog, så er det helt klart til at leve med (det kan læres) 
Men accepten af min søn - det er alfa omega for mig  

Det var da os en herlig tekst at have til at stå, jeg er bare så dårlig til at "sælge" mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jo der er lidt der skriver, men tror de bliver skræmt væk ved at jeg skriver at jeg ikke søger noget... Kan lige citere fra min profil 

"Til at starte med vil jeg lige sige at jeg IKKE er ude efter et forhold, men ude efter nye bekendtskaber, men self hvis "mr. right" dukker op, må vi jo se hvad der sker Og spild hverken din eller min tid hvis du ikke kan acceptere at jeg har en datter som er det vigtigste i mit liv."

Hehe måske virker du lidt hård....men det er jo rigtigt nok...hvorfor spilde tiden. På den anden side er det jo også slemt, hvis man kommer til at virke FOR desperat....man skal lige finde den der gyldne mellemvej.

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også, jeg vil også utrolig gerne have et barn mere.. Og der skal helst ikke gå for mange år før det sker, for vil gerne være under 30 inden nummer 2 kommer... 

Men 10 wow det er vildt

*LOL*

det når jeg så ikke.. Altså at være under 30, så skal jeg finde en lige nu, og blive gravid indenfor 9 måneder

Anmeld

13. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Det var da os en herlig tekst at have til at stå, jeg er bare så dårlig til at "sælge" mig selv

Jeg er så billig at jeg er god til at køre tilbud på mig selv.... 

(ej ok, det var plat humor)....  

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ja og det er nemlig et kæmpe dilemma. også derfor jeg har været meget påpasselig med, hvornår min søn skulle møde en potentiel kæreste. For jeg synes det er synd for børn, når de møder en masse forskellige mænd som de knytter sig til, og som så pludselig bliver revet fra dem igen. De har jo ikke noget valg. Så det er meget få min søn har mødt.....han har mødt 2 i de 9 år jeg har været alene. det vanskeliggøre det også lidt, men det kan altså lade sig gøre at finde en....det ved jeg

Ja det er nemlig det.. Det gør det ikke nemmere at finde en ny når man har et barn, for man skal virkelig passe på med hvem man lukker ind i deres liv, for børn bliver nemt knyttet til en person... 

Og det sidste jeg ønsker er at gøre min datter ked af det

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hehe måske virker du lidt hård....men det er jo rigtigt nok...hvorfor spilde tiden. På den anden side er det jo også slemt, hvis man kommer til at virke FOR desperat....man skal lige finde den der gyldne mellemvej.

hård

Vil bare gerne have tingene på det rene fra starten

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

*LOL*

det når jeg så ikke.. Altså at være under 30, så skal jeg finde en lige nu, og blive gravid indenfor 9 måneder

hehe, så har du travlt

Jeg er 24 så jeg har tid nok

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

I know... Jeg har en god veninde, som har 2 drenge... Hun regner først med at overveje et forhold når drengene er teenagere.. dvs om 10 år! 

Hun har det super som hun har det nu, og ikke tid til en mand, men.. alligevel.. wow..

Jeg vil da gerne have et barn til, så jeg vil heller ikke have at der skulle få for mange år...  

Nej nemlig....det er jo også en faktor der spiller ind. Jeg ville jo også gerne have haft flere børn, men nu bliver min søn 11 år til juni. Hvis jeg får et barn mere....ej NÅR jeg får et barn mere, så bliver der også en kæmpe aldersforskel imellem dem. jeg har ladet alt for mange år gå.

men nu er dit barn heller ikke så gammelt, så vidt jeg husker? så du har jo tid nok. man skal bare passe på at tiden ikke smutter fra en.

Jeg synes det er fint nok, når folk vælger at bo alene og bare nyde tiden med sine børn. Jeg har også nydt det de sidste 9 år....men nu er det slut

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg er så billig at jeg er god til at køre tilbud på mig selv.... 

(ej ok, det var plat humor)....  

hehehehehe.... 

Man ved jo godt hvad det er man vil ha, men vil jo nok ikk skrive det hele, for så er mændene jo skræmt væk, inden de læser teksten færdig

Må jeg sende min profil tekst til dig i en PB, så kan du se om jeg virker for streng?

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nej nemlig....det er jo også en faktor der spiller ind. Jeg ville jo også gerne have haft flere børn, men nu bliver min søn 11 år til juni. Hvis jeg får et barn mere....ej NÅR jeg får et barn mere, så bliver der også en kæmpe aldersforskel imellem dem. jeg har ladet alt for mange år gå.

men nu er dit barn heller ikke så gammelt, så vidt jeg husker? så du har jo tid nok. man skal bare passe på at tiden ikke smutter fra en.

Jeg synes det er fint nok, når folk vælger at bo alene og bare nyde tiden med sine børn. Jeg har også nydt det de sidste 9 år....men nu er det slut

Nej min datter er ikke et år endnu..  men det vare aldrig.. Tiden flyver jo afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.