Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg jeg er er meget i tvivl om hva jeg vil og har lyst til angående uddannelse.

Så tænkte jeg godt kunne tænke mig og høre hvilken uddannelse i har?

Jeg er udddannet kontormus og har en BA i erhvervsøkonomi og engelsk. Jeg regner med at begynde på sosu assistent i efteråret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

JacobsMoar

Jeg blev færdig som økonomiass. (kontormus) i august sidste år.. Jeg skal tilbage til firmaet efter min barsel, men regner med (ved) at jeg på et tidspunkt skal læse kommunikation og noget personale/løn et eller andet.. Skal ikke være bogholder resten af mit liv, skal bare lige finde ud af hvordan jeg skal komme videre 

Anmeld

13. maj 2011

Mimic

er forhåbentlig færdig uddannet sosu hjælper om små 5 uger... har søgt ind på assistent uddannelsen og håber på at komme ind. overvejer lidt at læse til socialrådgiver eller jordmor derefter.

Anmeld

13. maj 2011

Guldklumperne

chael skriver:

Jeg er gang på voksenuddannelse som kontor assistent. Vil gerne enten være ansat på kommunen eller lægesekretær.

Overvejer også fodterapeut, for der kan jeg starte som selvstændig. Og uddanneslen vare kun 1 1/2 år.

Nu går jeg på barsel for 3. Gang, så endnu engang bliver uddannelse udskudt. Men sådan er det.

*Camilla 20+2

Hej

Hvor meget får du i løn, når det er voksenuddannelse? Kan du godt blive ansat som lægesekretær, når det er en kontorassistent udd. du tager? og er det ikk svært at finde arb. indenfor faget?

Hvad er adgangskravene? jeg tænker nemlig på, at tage en anden udd.....

Anmeld

13. maj 2011

chael

Guldklumperne skriver:

Hej

Hvor meget får du i løn, når det er voksenuddannelse? Kan du godt blive ansat som lægesekretær, når det er en kontorassistent udd. du tager? og er det ikk svært at finde arb. indenfor faget?

Hvad er adgangskravene? jeg tænker nemlig på, at tage en anden udd.....

Jeg har en HG uddannelse, det er en grunduddannesle, som er kravet til kontor.

Jeg søger begge dele, får jeg det ene så udannet jeg mig inden for det, får jeg det andet, så er det det jeg udanner mig til

Man kan ikke blive uddannet lægesekretær og så få arbejde på kommunen. Men man kan søge elev plas på begge dele, da man må søge elev pladser lidt bredt, da det er svært at få en plads idag.

Som voksenelev i de 2 fag jeg har valgt, får man omkring 19.500.

*Camilla 20+2

Anmeld

13. maj 2011

oerbaek

jeg er uddannet salgsassistent men det er dog ikke det jeg vil arbejde med når jeg kommer tilbage fra barsel... tænker at jeg vil tage mig en pædagog udd. eller i første omgang arbejde som pæd. medhj.

Anmeld

13. maj 2011

Levi&LilysMor

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper og er nu igang med at videreuddanne mig til social og sundhedsassistent, skulle have været færdig til november øv bøv... er færdig næste år til samme tid , mangler kun min sidste praktik og eksamen ellers og så vil jeg måske videre uddanne mig til pædagog, jordemoder eller måske sygeplejerske...

Anmeld

13. maj 2011

Maddox

Jeg er uddannet materialist, eller butiksassistent med speciale i materialhandel, som det også kaldes (Matas)

Anmeld

13. maj 2011

*Toffee*

Mi skriver:

Jeg er uddannet pædagog. Det er en proffesionsbachelor. Jeg overvejer også lige nu hvad jeg gerne vil, for har ikke lyst til at arbejde på "gulvet" som pædagog. Jeg har mulighed for at bygge en kandidatgrad ovenpå min uddannelse, måske pædagog eller psykologi, men det foregår i Odense, og jeg bor i Sydvestjylland  Ellers skal det være noget helt andet, som fx bankrådgiver.

Jeg tænker meget på at det også skal være sandsynligt at jeg kan finde arbejde i nærheden af hvor vi bor, når jeg engang bliver færdig.

Jeg kender ikke noget til hvem der udbyder kandidat uddannelser i Odense, men i du kan overbygge din pædagogiske professionsbachelor uddannelse i københavn eller Århus. Her kan du blandt andet læse en kandidat i generel pædagogik eller pædagogisk psykologi

Jeg har selv søgt ind på pædagogisk sociologi. Primært fordi der ikke er så mange jobs at få lige nu, ellers ville jeg gerne have ventet lidt.

www.dpu.dk

Anmeld

13. maj 2011

MinWilliam

Jeg er uddannet Social og sundhedshjælper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.