Eva. skriver:
Du har en praktik indenfor området og skriver opgave i og har længere undervisningsforløb indenfor dit specialområde...vil tro det er en måde at få en bred udd. lidt snæver...men man kan ikke have speciale i anbragte børn..
Det hedder mennesker med sociale vanskeligheder, børn og unge, mennesker med nedsat funktionsevne.
Men det gjorde vi jo egentlig også, eller det vil sige det gjorde jeg, men er jeres praktikperioder ikke også blevet mindre?
Vi havde en 3 mdr. med SU
2 x halvt år med løn
(den sidste var jeg på en ungdomspension og skrev ba med eksempler derfra - så egentlig har jeg vel gjort det samme - min uddannelse hed bare noget andet dengang)
Men det betyder måske også at jeg kan profilere det en smule til en jobsamtale når det nu er sådan uddannelsen er opbygget i dag - altså forstå mig ret jeg bliver jo lærer og vil have de fag jeg skal undervise i, men i og med jeg gerne vil arbejde på en efterskole/højskole så skader det jo ikke at beskrive hvor stor en del af mit studie jeg beskæftigede mig med unge + jeg vil måske kunne bruge det lidt anerledes hvis jeg en dag skal søge job i udlandet..
Anmeld