Altså hans liv er da helt sikkert godt, men han ville have haft en anden ro i sig hvis han var lavet med åben donor, det er som bare det jeg synes gør forskellen.
Han har i mange år, siden han var 8-9 år talt om at han manglede at vide noget om den anden halvdel af ham...men nu må vi se hvad tiden bringer...han er 14 år nu..
Tror du, at den ro ville indfinde sig hos din søn, hvis han som 8-årige fik at vide, at han om 10 år kunne få et møde plus en bunke papirer om donoren?
Jeg tænker, at det bliver nogle lange 10 år, hvor man vil holde liv i en forestilling og en forventning om en FAR.
Din fortrydelse af at vælge anonym donor tror jeg, påvirker din søn meget - og kan være med til at forstærke hans manglende følelse af ro.
Det er den tanke, som jeg tit sidder med, når jeg læser disse her indlæg fra dig. Det er så ENORMT vigtigt, at barnets forælder kan stå 100 pct inde for valget. Det er jo en kæmpe nitte, at mor fortryder, hvordan man kom til. At man møder ham i, at det er skrækkeligt osv.
Anmeld