penge som enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.951 visninger
82 svar
0 synes godt om
10. november 2008

moniquesmor

hej skønne mennesker..

hvad for man af penge som enlig, lige nu er jeg på kontanthjælp og for ca 10.000 udbetalt..

men hvad kan man ellers få..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Fam. Madsen

moniquesmor skriver:

hej skønne mennesker..

hvad for man af penge som enlig, lige nu er jeg på kontanthjælp og for ca 10.000 udbetalt..

du kan søge om forhøjet børne tilskud, gratis dp/vuggestue plads. samt bolig sekring.... det er det jeg lige ved ..60.png men ring til kommune og fortæl dem som det er så hjælper de dig også med og finde en lejlighed

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

moniquesmor skriver:

hej skønne mennesker..

https://www.baby.dk/debat/8033/enlig-morfar/hvad-kan-man-soege-som-enlig.aspx

Prøv at se her.. Det er taget fra en anden debat her på baby.dk, hvor der står hvad du kan søge som enlig.... Håber du kan bruge det...

Anmeld

11. november 2008

moniquesmor

MorCamilla skriver:

https://www.baby.dk/debat/8033/enlig-morfar/hvad-kan-man-soege-som-enlig.aspx

Prøv at se her.. Det er taget fra en anden debat her på baby.dk, hvor der står hvad du kan søge som enlig.... Håber du kan bruge det...

tak skal du have søde

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

moniquesmor skriver:

tak skal du have søde

selv tak.. Håber du kan bruge det...

Anmeld

11. november 2008

eliasogmor

moniquesmor skriver:

hej skønne mennesker..

hvad...får du 10000 udbetalt..jeg er også på kontanthjælp men får kun 8800 .......hvotfor får du så meget...

Anmeld

11. november 2008

Rasmine

eliasogmor skriver:

hvad...får du 10000 udbetalt..jeg er også på kontanthjælp men får kun 8800 .......hvotfor får du så meget...

Kunne det have noget at gøre med fradrag??

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

eliasogmor skriver:

Det er helt sikekrt noget med dit fradrag.. eller sådan noget.. I den periode jeg var på kontant hjælp fik jeg også lige omkring 10.000 udbetalt.. Da jeg har en "stor" glæd på vores hus... jeg kan trække fra...

Er der måske forskel fra kommune til kommune på hvor meget man får?? evt.. jeg ved det ikke, bare lige en tanke her fra...

Anmeld

11. november 2008

eliasogmor

Mebach skriver:

Kunne det have noget at gøre med fradrag??

nej tror jeg ikke...mit fradrag er meget lille...den højeste sats som enlig forsørger på kontant hjælp er lidt over 10000. før skat.. så kan slet ikke forstå det....

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Du kan søge om tilskud til børnepasning, forhøjet børnepenge hver tredje måned, penge fra faderen hvis ikke I deler jer lige imellem hende og boligsikring.
Knus Eva..som godt nok synes det er meget der gives i kontanthjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.