penge som enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

søg på pls...så kommer siden...

har lige snakket med en økonomisk rådgiver på sem... og hun aner ikke noget om det fra sept...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Honningblomst

har lige snakket med en økonomisk rådgiver på sem... og hun aner ikke noget om det fra sept...

Jo, fra sep er det su finanseret uddannelse...står bl.a noget her:http://www.sl.dk/Socialpaedagogen/Forside/Arkiv/2007/2007-15/SU-praktik%20-%20SU-finansieret%20praktik.aspx

Måske den rådgiver skulle opdateres lidt...

Anmeld

11. november 2008

Stumpen

Jeg er sidste årgang på den gamle uddannelse på mit seminarium, så alle der er startet efter sep 05 er på den nye og må da derfor også have su under praktikken, men har ikke sat mig ind i det (og gider heller ikke ) Det var blot en tanke..

Mht. friplads, så er det efter lønindkomst.. Vi har fået det en overgang selvom jeg er stud og Karsten har arbejde.. Jeg kan ikke huske hvor det skiller, men det kan da undersøges...

Jeg har su lån oveni, da vi desværre har store finasielle problemer pga. min kærstes fortid, men ja trælse penge at skulle af med igen, men renten er lav og jeg har fået mig en udd.. Alternativet havde været at jeg havde fået mig et arbejde i stedet for at starte på udd. og hvor havde jeg så været om eksempelvis 10 jobmæssigt??
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.