morethanperfect skriver:
Ja jeg er så en af de dumme der tror på det 
http://www.actiweb.es/holybible/dommedag__21_maj_2011_danske.html
Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekte (for yderligere oplysninger om de bibelske tidslinje historie, kan du gå til: www.familyradio.com). Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand vil blive på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi projekt 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011 .
4990 + 2011 = 7001
Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i:
4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt.
Ja , syns nu det gir meget god mening .. Skal til fødselsdag den dag uden Oscar .. Overvejer at bli hjemme ... 
Du kan regne alt det du vil, hvis folk leder efter noget, skal de nok finde det. Mener, hvis man mener jorden går under næste månede d. 5 kl 1434, så finder man de tal, der skal plusses, minusses, divideres eller ganges og så skal man nok finde tidspunktet...
Jeg håber ikke du er alt for nervøs og bange, for selvfølgelig er det slet slet ikke en rar tanke. Men jeg mener ikke, der er noget at være bange for. OG skulle jorden gå under - jamen, så er der jo ikke noget at gøre ved det.. Så nyd sommeren og dine kære og glæd dig til d. 22

Anmeld