Jorden går under om 10 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

lucas<3

Nu er jeg nok pisse dum, men jeg får altid det mega dårlig når jeg læse sådan noget om jordens undergang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

lucas<3

Nu er jeg nok pisse dum, men jeg får altid det mega dårlig når jeg læse sådan noget om jordens undergang.

Anmeld

11. maj 2011

SSL

morethanperfect skriver:

Ja jeg er så en af de dumme der tror på det 

http://www.actiweb.es/holybible/dommedag__21_maj_2011_danske.html

Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekte (for yderligere oplysninger om de bibelske tidslinje historie, kan du gå til: www.familyradio.com). Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand vil blive på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi projekt 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011 . 

4990 + 2011 = 7001 

Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i: 

4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt. 

Ja , syns nu det gir meget god mening .. Skal til fødselsdag den dag uden Oscar .. Overvejer at bli hjemme ... 

Er du Kristen?  (undskyld at jeg spørger så direkte, det er mere udfra de omtalte beregninger)

Jeg får også et sug i maven, jeg er gravid og vil for ALT i verden opleve fødslen, mit barn og se min baby vokse op! Så om det omhandler jordens undergang, døden eller andet er det jo et sårbart emne! Jeg har svært ved at tro på jordens undergang, og jeg ville bliver 'skør' af at tro på det.. Jeg ville gøre mange ting som en sidste ting hvis jeg skulle leve hver dag som den sidste.. jeg synes jeg har overlevet et par af de gisninger om Jordens undergang..

Jeg har også hørt noget som skulle være om mayland kalenderen og at den kun gik til 2012??? Men dét må være noget i forbindelse med det testamente udregning  Bliver en smule forvirret.. Jeg tager det roooligt

Anmeld

11. maj 2011

Manakauapo

Jeg har bare én ting at sige! Godt at det er en lørdag, for så slipper man da for tømmermændene efter fredagens strabasser!  hihi

Anmeld

11. maj 2011

Melbek

Det kan være jeg skal inviterer folk til fødselsdags morgenmad - så jeg kan nå at få mine fødselsdagsgaver d. 21

Anmeld

11. maj 2011

Maise

Diana... skriver:

Nej jeg tror ikke hun direkte tror på den men jeg tror at mange får et sug i maven og tænker lidt, det gør jeg også selv hver gang jeg høre det, jeg tror ikke på det MEN det sker jo på et tidspunkt først om mange millioner år men det vil ske igen. og tanken er da lidt skræmmende! Så hver gang der kommer sådan en får jeg lidt ond i maven men jeg tror ikke på det sker den 21 maj! 

ja jeg tænkte nok det var lidt i den stil. Jeg tænker bare slet ikke selv i de baner, eller bliver påvirket af det, så skulle lige høre hvor meget hun egentlig var påvirket af det.

Anmeld

11. maj 2011

Melbek

morethanperfect skriver:

Ja jeg er så en af de dumme der tror på det 

http://www.actiweb.es/holybible/dommedag__21_maj_2011_danske.html

Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekte (for yderligere oplysninger om de bibelske tidslinje historie, kan du gå til: www.familyradio.com). Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand vil blive på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi projekt 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011 . 

4990 + 2011 = 7001 

Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i: 

4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt. 

Ja , syns nu det gir meget god mening .. Skal til fødselsdag den dag uden Oscar .. Overvejer at bli hjemme ... 

Du kan regne alt det du vil, hvis folk leder efter noget, skal de nok finde det. Mener, hvis man mener jorden går under næste månede d. 5 kl 1434, så finder man de tal, der skal plusses, minusses, divideres eller ganges og så skal man nok finde tidspunktet...

Jeg håber ikke du er alt for nervøs og bange, for selvfølgelig er det slet slet ikke en rar tanke. Men jeg mener ikke, der er noget at være bange for. OG skulle jorden gå under - jamen, så er der jo ikke noget at gøre ved det.. Så nyd sommeren og dine kære og glæd dig til d. 22

Anmeld

11. maj 2011

Mira0911

Manakauapo skriver:

Jeg har bare én ting at sige! Godt at det er en lørdag, for så slipper man da for tømmermændene efter fredagens strabasser!  hihi

Det er godt nok på en søndag..

Anmeld

11. maj 2011

Manakauapo

MoarJ skriver:

Det er godt nok på en søndag..

Altså det jeg har læst er at jorden går under den 21. og det er altså på en lørdag!

Anmeld

11. maj 2011

Mira0911

Manakauapo skriver:

Altså det jeg har læst er at jorden går under den 21. og det er altså på en lørdag!

Sorry - du har ret! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.