Jorden går under om 10 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

FamilenStorm

Eeej altså vi skal giftes den 4. Juni.. Måske vi skulle fremskynde brylluppet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

DLM

Jeg tror efter hånden at jorden er gået under mange gange i følge mange profetier, men hvis den går under den 21 kan den jo ikke også gå under i 2012 som aztekerne forudså.

Anmeld

11. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Det syntes jeg tit nogle siger eller man høre/læser om det  og det er da ikke sket inu pyha for det

Jeg tro ikke på det men nyder dog hverdag man lever solen varmen især nu ..

Heniette

Anmeld

11. maj 2011

Mutti2B

benjamins'mor skriver:

Ja, piger. Så har jeg jo altså lige fundet ud af at nogle påstår at jorden går under om 10 dage.

Ved ikke om nogle har lavet en lignende debat, og ved heller ikke om nogle af jer godt ved det.

Men tror i virkeligt på alt dette?

Stakkels mand som har solgt alt hvad han ejede, for at nå at rejse jorden rundt inden jorden går ''under''.

- Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg bliver sku lidt bange når jeg læser sådan noget.

Hvis jorden virkeligt gik under, så ville jeg hellere end gerne leve i uvished.

Crab, og jeg har lige købt månedskort ned til fitness. Det var da penge lige ud af vinduet 

Anmeld

11. maj 2011

Mutti2B

Nessie skriver:

Ha ha, den er nu meget god. Hvis vi vågner op den 22. maj er vi i helvede.....

Hmmm, jeg er rimelig sikker på at vi er rigtig mange der vågner op i helvede om 11 dage

Er den 22. maj en søndag for ja, så vågner jeg op i helvede

Anmeld

11. maj 2011

Diana...

Maise skriver:

Du skriver du bliver bange???? tror du på det????

Nej jeg tror ikke hun direkte tror på den men jeg tror at mange får et sug i maven og tænker lidt, det gør jeg også selv hver gang jeg høre det, jeg tror ikke på det MEN det sker jo på et tidspunkt først om mange millioner år men det vil ske igen. og tanken er da lidt skræmmende! Så hver gang der kommer sådan en får jeg lidt ond i maven men jeg tror ikke på det sker den 21 maj! 

Anmeld

11. maj 2011

Ina33

benjamins'mor skriver:

Ja, piger. Så har jeg jo altså lige fundet ud af at nogle påstår at jorden går under om 10 dage.

Ved ikke om nogle har lavet en lignende debat, og ved heller ikke om nogle af jer godt ved det.

Men tror i virkeligt på alt dette?

Stakkels mand som har solgt alt hvad han ejede, for at nå at rejse jorden rundt inden jorden går ''under''.

- Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg bliver sku lidt bange når jeg læser sådan noget.

Hvis jorden virkeligt gik under, så ville jeg hellere end gerne leve i uvished.

Det tvivler jeg på, men lad os se om 10 dage.

Hvis du vil, så tror jeg du HVER dag kan finde en ny der forudsiger jordens undergang, ja og indtil nu er der altså ikke nogen der har ramt plet.

Anmeld

11. maj 2011

Dinna88

Selvfølgelig går jorden ikke under lige om lidt. En pige fra mit NG hold (var så dum at hun) spurgte læren om alt det passer, som f.eks. at jorden går under i 2012... Hun blev virkelig grint af, det var ret synd for hende. Min lærer måtte, med et stort smil, sige at det altså ikke sker

Anmeld

11. maj 2011

Sildefisk

Corn skriver:

Århhhhh PIS.. Jeg har fandeme lige købt ny cykel

Tak for en griner, det fandme god humor

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

Ja jeg er så en af de dumme der tror på det 

http://www.actiweb.es/holybible/dommedag__21_maj_2011_danske.html

Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekte (for yderligere oplysninger om de bibelske tidslinje historie, kan du gå til: www.familyradio.com). Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand vil blive på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi projekt 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011 . 

4990 + 2011 = 7001 

Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i: 

4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt. 

Ja , syns nu det gir meget god mening .. Skal til fødselsdag den dag uden Oscar .. Overvejer at bli hjemme ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.