Jorden går under om 10 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

L.J.L

Man skal ikke tror på alt hvad der står i avisen, specielt ikke når ordene kommer fra der hedder Hr. Camping!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Gyllibik

Hmm, jeg skal afsted på en mini ferie ned til mine forældre med lille ,manden uden farmand. Måske man skulle blive hjemme istedet

Anmeld

11. maj 2011

Benjamins'mor

MalleH skriver:

hvor har du set det henne?

Du kan søge på google. Jordens undergang d. 21 maj 2011.

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

Ha ha, den er nu meget god. Hvis vi vågner op den 22. maj er vi i helvede.....

Hmmm, jeg er rimelig sikker på at vi er rigtig mange der vågner op i helvede om 11 dage

Anmeld

11. maj 2011

Louisiana

De er ikke dumme - "Hvis jeg er her den 22. maj, og jeg vågner op, vil jeg være i helvede. Og det er der, jeg ikke ønsker at være. Der skal nok komme en 22. maj og vi ønsker ikke at være her". Så har de da helgarderet sig

Anmeld

11. maj 2011

Chillien

Det er bare så tit man hører den slags.. En smile deprimerende.. men prøver at lukke øjne og ører når det kommer.. Om ikk andet så er det jo meget klogt at leve hver dag som var det den sidste... Vi skal jo herfra på et tidspunkt, og hvorfor ikke prøve at gøre så man ikke ærger sig når man skal...

Anmeld

11. maj 2011

malliebooh

benjamins'mor skriver:

Du kan søge på google. Jordens undergang d. 21 maj 2011.

så når jeg lige at fejre 2årsdag 

Anmeld

11. maj 2011

Corn

benjamins'mor skriver:

Ja, piger. Så har jeg jo altså lige fundet ud af at nogle påstår at jorden går under om 10 dage.

Ved ikke om nogle har lavet en lignende debat, og ved heller ikke om nogle af jer godt ved det.

Men tror i virkeligt på alt dette?

Stakkels mand som har solgt alt hvad han ejede, for at nå at rejse jorden rundt inden jorden går ''under''.

- Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg bliver sku lidt bange når jeg læser sådan noget.

Hvis jorden virkeligt gik under, så ville jeg hellere end gerne leve i uvished.

Århhhhh PIS.. Jeg har fandeme lige købt ny cykel

Anmeld

11. maj 2011

SaraLM

Mileva skriver:

Lige min tanke!

Totalt unfair!

... Regner nu alligevel med at det er endnu en 'profeti' som så mange andre før denne der er digtet for at skræmme religionens tilhængere til at følge dem blindt...

Anmeld

11. maj 2011

Maise

Du skriver du bliver bange???? tror du på det????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.