Jorden går under om 10 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

NinaNymannMadsen

bare prøv at google "jordens undergang" så kommer der forskellige årstaller frem. der er bla 2012, 2069 og sådan noget.

men af de sidste mange undersøgelser der er laver så er der flere 1000 år til jorden går under.

der har været noget med at månen flytter sig hvert år nogen cm fra jorden og om ja flere 1000 år har månen flyttet sig så langt væk at jorden ikke kan overleve det.

men der er også snakke om at solen vokser sig større og større og større og tilsidst opsluger hele universet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Ja jeg er så en af de dumme der tror på det 

http://www.actiweb.es/holybible/dommedag__21_maj_2011_danske.html

Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekte (for yderligere oplysninger om de bibelske tidslinje historie, kan du gå til: www.familyradio.com). Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand vil blive på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi projekt 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011 . 

4990 + 2011 = 7001 

Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i: 

4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt. 

Ja , syns nu det gir meget god mening .. Skal til fødselsdag den dag uden Oscar .. Overvejer at bli hjemme ... 

Jeg tror nemlig også lidt på det.

Anmeld

12. maj 2011

Diana...

benjamins'mor skriver:

Jeg tror nemlig også lidt på det.

Hvad har i så tænkt at gøre nu hvor i tror jorden går under? 

Anmeld

12. maj 2011

Benjamins'mor

Diana... skriver:

Hvad har i så tænkt at gøre nu hvor i tror jorden går under? 

Nyde de sidste dage. Og måske få gjort nogle ting man altid har drømt om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.