jeg har gået hjemme, og har næsten gjort det siden, jeg ventede vores den første, har lige været ude 1 år i alt. var ik rigtig hjemmegående, da jeg fik penge.
har været sygemeldt i mine graviditeter. har så fået barselsdagpenge i starten og gik senere over på suplerende kontantjælp, da vi er gift.
har været rigtig hjemmegående, uden intjening siden sidste år
jeg syns det har været rart, vi har haft en ro her hjemme, vi har kunne tage det stille og roligt, ordne ting om dagen, haft maden klar, til manden kom hjem, så der var tid til at hygge, når han kom hjem, inden børnene skal i seng. jeg kan mærke børnene, endelig syns det er rart, vi ik skal stresse, der er tid til at lege hygge og tage sig af hver enkelt barns behov. jeg elsker at være sammen med mine børn, også selv om det er hele dagen
selvfølig har vi også haft konflikter og har det, ind imellem, men tror nu stadigvæk at vi undgår en masse. børnene elsker at få lov at hjælpe med forskellige ting..
planen er, at jeg går hjemme i hvert fald end 2-3 år. så vil jeg nok gå i gang med en uddannelse, eller også må vi se hvad der er job. så ja jeg kommer sent ud i job. men børnene bliver også hurtigt store, og er jo for sent at fortryde, når de er blivet det..
vil dog gerne inrømme, jeg godt kunne tænke mig, at lærer nogle hjemmegående omkring vores område at kende, så man kunne ses..