Troede et øjeblik jeg fik et hjerteanfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Det ser godtnok voldsomt ud,og må da også indrømme at jeg tror ikke et panik anfald varer så længe...

Det er rigtig godt du ringede,men altså,helt ærligt,hvis det var mig ville jeg nok enten tage på skadestuen eller få en læge hjem at kigge på mig.

Det er længe,og som jeg forstår det er det sket flere gange? 

Nej det er kun sket den ene gang.. Det ser nemlig rigtig voldsomt ud, men det rykkede også i hele min overkrop hver gang hjertet slog. Når jeg sad op, lignte jeg én fra pskykiatrisk afd. der bare sad og vuggede frem og tilbage.

Jeg er ikke så nervøs nu, efter jeg snakkede med ham lægen. Han var rigtig behagelig og snakke med og meget forstående. Og så beroliger det mig at jeg fik det nr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Anonym skriver:

Nej det er kun sket den ene gang.. Det ser nemlig rigtig voldsomt ud, men det rykkede også i hele min overkrop hver gang hjertet slog. Når jeg sad op, lignte jeg én fra pskykiatrisk afd. der bare sad og vuggede frem og tilbage.

Jeg er ikke så nervøs nu, efter jeg snakkede med ham lægen. Han var rigtig behagelig og snakke med og meget forstående. Og så beroliger det mig at jeg fik det nr.

Nå,ok,jeg troede bare det var sket flere gange...troede lægen det var et panik anfald?

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Nå,ok,jeg troede bare det var sket flere gange...troede lægen det var et panik anfald?

Nej han mente det var et tilfælde af et forbigående takyardi, som én beskriver længere oppe. Ikke noget man skulle være nervøs for

Anmeld

9. maj 2011

Pernilleh

Anonym skriver:

Nej han mente det var et tilfælde af et forbigående takyardi, som én beskriver længere oppe. Ikke noget man skulle være nervøs for

Ok,det var godt.Giver du lige besked når du har været ved lægen?

Anmeld

9. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

Hold da op hvor var jeg nervøs..

Jeg stod op kl 10, gik på toilettet og børstede tænder.. Da jeg kom ind i soveværeslet igen og satte mig på sengekanten, slog mit hjerte så hurtigt og så hårdt, at hele min overkrop sad og gyngede. Jeg lagde mig ned i sengen, og forsøgte at tage lange dybe indåndinger, intet hjalp. Jeg ville gå ud i køkkenet og tage noget kold og drikke, men nåede kun halvvejs, da jeg følte jeg skulle besvime. Så gik ind og lagde mig igen, her fandt jeg stopuret i tlf. og tog tid, på 60 sek. slog mit hjerte 184!!! Har lige taget tid på det, og nu slår det 73 slag pr min.

Satte mig på sengenkanten igen og ca. efter 5-6 min fik jeg den ondeste kvalme og gik meget hurtigt ud mod badeværelset, men kunne ikke overskue hvis jeg skulle besvime, at jeg så lå derude, så jeg nuppede en pose der lå i gangen, gik tilbage og satte mig på sengekanten og så var den voldsomme hjertebanken væk?!?!

Hvad pokker sker der?

Efter det her, skrev jeg rundt og aflyste alle mine aftaler og gik i seng og har sovet til 14:30! Jeg vågnede med den ledeste hovedpine, men den er så småt ved og forsvinde..

I den halve times tid det foregik, tænkte jeg slet ikke over at ringe til lægevagt eller noget, tror ikke rigtigt jeg tænkte så langt, det er først nu, jeg tænker over hvad det kan have været, var vist ikke helt mig sekv tidligere

Det sådan ca. den følelse der afslørede at jeg var gravid, da jeg ventede vores søn.

Jeg stod i badet og pludselig blev jeg overvældet af kvalme og hjertebanken, så jeg måtte slukke vandet og sidde ned på gulvet i 10 min. og vente på at det var overstået. Heldigvis var det kun 2 gange tidligt i graviditeten at jeg fik det sådan. 

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Ok,det var godt.Giver du lige besked når du har været ved lægen?

Jeg er lige hjemvendt fra lægen. Det ser vist ikke så godt ud har muligvis en mislyd ved hjertetMen har fået taget nogle blodprøver, som jeg får svar på i næste uge. Min læge går ud fra at det var et kodylt astma anfald jeg har haft, men han brød sig ikk om den mislyd.

Anmeld

9. maj 2011

Pernilleh

Anonym skriver:

Jeg er lige hjemvendt fra lægen. Det ser vist ikke så godt ud har muligvis en mislyd ved hjertetMen har fået taget nogle blodprøver, som jeg får svar på i næste uge. Min læge går ud fra at det var et kodylt astma anfald jeg har haft, men han brød sig ikk om den mislyd.

Det var godt du kom afsted!En mislyd er selvfølgelig ikke så godt,men det behøver ikke være farligt.Hvis din læge var rigtig bekymret ville han nok sørge for at du fik svar noget før.

Min lillebror havde en mislyd ved hjertet i mange år da han var lille,men den voksede han fra,og han har aldrig haft nogen symtomer fra det.

Men hold os lige opdateret,ikk`?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.