Hold da op hvor var jeg nervøs..
Jeg stod op kl 10, gik på toilettet og børstede tænder.. Da jeg kom ind i soveværeslet igen og satte mig på sengekanten, slog mit hjerte så hurtigt og så hårdt, at hele min overkrop sad og gyngede. Jeg lagde mig ned i sengen, og forsøgte at tage lange dybe indåndinger, intet hjalp. Jeg ville gå ud i køkkenet og tage noget kold og drikke, men nåede kun halvvejs, da jeg følte jeg skulle besvime. Så gik ind og lagde mig igen, her fandt jeg stopuret i tlf. og tog tid, på 60 sek. slog mit hjerte 184!!! Har lige taget tid på det, og nu slår det 73 slag pr min.
Satte mig på sengenkanten igen og ca. efter 5-6 min fik jeg den ondeste kvalme og gik meget hurtigt ud mod badeværelset, men kunne ikke overskue hvis jeg skulle besvime, at jeg så lå derude, så jeg nuppede en pose der lå i gangen, gik tilbage og satte mig på sengekanten og så var den voldsomme hjertebanken væk?!?!
Hvad pokker sker der?
Efter det her, skrev jeg rundt og aflyste alle mine aftaler og gik i seng og har sovet til 14:30! Jeg vågnede med den ledeste hovedpine, men den er så småt ved og forsvinde..
I den halve times tid det foregik, tænkte jeg slet ikke over at ringe til lægevagt eller noget, tror ikke rigtigt jeg tænkte så langt, det er først nu, jeg tænker over hvad det kan have været, var vist ikke helt mig sekv tidligere
Anmeld