Troede et øjeblik jeg fik et hjerteanfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.198 visninger
46 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hold da op hvor var jeg nervøs..

Jeg stod op kl 10, gik på toilettet og børstede tænder.. Da jeg kom ind i soveværeslet igen og satte mig på sengekanten, slog mit hjerte så hurtigt og så hårdt, at hele min overkrop sad og gyngede. Jeg lagde mig ned i sengen, og forsøgte at tage lange dybe indåndinger, intet hjalp. Jeg ville gå ud i køkkenet og tage noget kold og drikke, men nåede kun halvvejs, da jeg følte jeg skulle besvime. Så gik ind og lagde mig igen, her fandt jeg stopuret i tlf. og tog tid, på 60 sek. slog mit hjerte 184!!! Har lige taget tid på det, og nu slår det 73 slag pr min.

Satte mig på sengenkanten igen og ca. efter 5-6 min fik jeg den ondeste kvalme og gik meget hurtigt ud mod badeværelset, men kunne ikke overskue hvis jeg skulle besvime, at jeg så lå derude, så jeg nuppede en pose der lå i gangen, gik tilbage og satte mig på sengekanten og så var den voldsomme hjertebanken væk?!?!

Hvad pokker sker der?

Efter det her, skrev jeg rundt og aflyste alle mine aftaler og gik i seng og har sovet til 14:30! Jeg vågnede med den ledeste hovedpine, men den er så småt ved og forsvinde..

I den halve times tid det foregik, tænkte jeg slet ikke over at ringe til lægevagt eller noget, tror ikke rigtigt jeg tænkte så langt, det er først nu, jeg tænker over hvad det kan have været, var vist ikke helt mig sekv tidligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

L.J.L

Stress eller panik anfald, ring til din lægemandag!

Anmeld

8. maj 2011

AndreasMor84

Hmm.. ku godt lyde lidt som et panikanfald eller panikangst som det også kaldes.. Et hjerteanfald er det nok næppe, så ville du også have smerter i brystet og evt. den ene arm (venstre)

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Stress eller panik anfald, ring til din lægemandag!

Jeg har lagt med stress før, så det er ikke det.

Hmm, kan et panik anfald godt bare komme ud af den blå luft

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Hmm.. ku godt lyde lidt som et panikanfald eller panikangst som det også kaldes.. Et hjerteanfald er det nok næppe, så ville du også have smerter i brystet og evt. den ene arm (venstre)

Havde ingen smerter overhovedet.

Kan det bare godt komme ud af den blå luft? Det jeg bare synes var vildt mærkeligt, var at den forsvandt da den massive kvalme kom

Anmeld

8. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Jeg har lagt med stress før, så det er ikke det.

Hmm, kan et panik anfald godt bare komme ud af den blå luft

Ja det kommer som regel når man mindst venter det. Jeg har selv oplevet det en gang på et gammelt arbejde og det var meget som du beskriver det.

Anmeld

8. maj 2011

SD21

Det lyder meget som et angstanfald ! Og ja, det kan godt komme ud af den blå luft, desværre.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Ja det kommer som regel når man mindst venter det. Jeg har selv oplevet det en gang på et gammelt arbejde og det var meget som du beskriver det.

Puha! Håber aldrig nogensinde jeg skal opleve det igen. Da jeg lagde med stress havde jeg også hjertebanken et par gange om dagen i de 3 mdr. Men det var småting i forhold til det her tidligere, puha

Anmeld

8. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Havde ingen smerter overhovedet.

Kan det bare godt komme ud af den blå luft? Det jeg bare synes var vildt mærkeligt, var at den forsvandt da den massive kvalme kom

Når kvalmen kommer fokusere hjernen på kvalmen og så kan kroppen slappe af igen.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Hvad gør lægen ved det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.