Troede et øjeblik jeg fik et hjerteanfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Det lyder meget som et angstanfald ! Og ja, det kan godt komme ud af den blå luft, desværre.

ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Når kvalmen kommer fokusere hjernen på kvalmen og så kan kroppen slappe af igen.

Er det så kroppen der sørger for man får kvalme? Det er første gang jeg har været så glad for en kvalme

Anmeld

8. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hvad gør lægen ved det?

Jeg er ikke klar over om lægen gør noget ved det hvis det er angst anfald, jeg gik ikke selv til lægen, men sagde mit job op.

Anmeld

8. maj 2011

SD21

Anonym skriver:

ØV

Når man får et angstanfald, KAN det være med hjertebanken, svedeture, voldsom kvalme, svimmelhed, og man kan have svært ved at få luft og fokusere.

Anmeld

8. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Er det så kroppen der sørger for man får kvalme? Det er første gang jeg har været så glad for en kvalme

Jeg tror kvalmen kommer fordi du får hjertebanken, lidt som hvis du prøver den store rutchebane i Tivoli, så slår dit hjerte også hurtigt og adrenalinen kommer op at køre og når man er nede kan man føle svimmelhed og kvalme

Anmeld

8. maj 2011

mor2011

Jeg ville tage til lægen og få tjekket mit blodtryk.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Jeg tror kvalmen kommer fordi du får hjertebanken, lidt som hvis du prøver den store rutchebane i Tivoli, så slår dit hjerte også hurtigt og adrenalinen kommer op at køre og når man er nede kan man føle svimmelhed og kvalme

Tak for hjælpen

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Jeg er ikke klar over om lægen gør noget ved det hvis det er angst anfald, jeg gik ikke selv til lægen, men sagde mit job op.

Jeg aner slet ikke hvad mit skulle være kommet af, selt ikke når man lige er vågnet og burde være veludhvilet. Kan det have noget og gøre med, at jeg fra fredag aften til i går aften var til fest uden at sove? Og kun har drukket alkohol?

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Når man får et angstanfald, KAN det være med hjertebanken, svedeture, voldsom kvalme, svimmelhed, og man kan have svært ved at få luft og fokusere.

Hmm ja det kunne tyde på det så  Hvis jeg dog bare vidste hvad det var kommet af

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg ville tage til lægen og få tjekket mit blodtryk.

Ja, jeg må lige får ringet til lægen imorgen

Kan man godt fp hjertebanken af det? Det slår helt normalt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.