Troede et øjeblik jeg fik et hjerteanfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Havde ingen smerter overhovedet.

Kan det bare godt komme ud af den blå luft? Det jeg bare synes var vildt mærkeligt, var at den forsvandt da den massive kvalme kom

Ja det kommer jo uden varsel.. har selv haft det i en periode og din beskrivelse lyder som om, det kunne være det.. Man ved ikke altid hvad panikangst kommer af og dét at det kommer ud af det blå, gør ofte folk nervøse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Ja det kommer jo uden varsel.. har selv haft det i en periode og din beskrivelse lyder som om, det kunne være det.. Man ved ikke altid hvad panikangst kommer af og dét at det kommer ud af det blå, gør ofte folk nervøse

Ja, det var godt nok skræmmende i hvert fald

Anmeld

8. maj 2011

SD21

Anonym skriver:

Hmm ja det kunne tyde på det så  Hvis jeg dog bare vidste hvad det var kommet af

Det kan være mange ting. Det kan f.eks. være stress.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Det kan være mange ting. Det kan f.eks. være stress.

Jeg har lagt med stress før, og jeg synes slet ikke det føles på samme måde.. Men jeg må give lægen et kald imorgen

Anmeld

8. maj 2011

mor2011

Ved det faktisk ikke, men det vil da klart være at foretrække lige at blive undersøgt. Måske kan det også være et panikangst anfald. Det skulle som du beskriver kunne dukke op som lyn fra en klar himmel. Under alle omstændigheder vil du have godt af en snak med din læge så du ikke går og bekymre dig om episoden.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

mor2011 skriver:

Ved det faktisk ikke, men det vil da klart være at foretrække lige at blive undersøgt. Måske kan det også være et panikangst anfald. Det skulle som du beskriver kunne dukke op som lyn fra en klar himmel. Under alle omstændigheder vil du have godt af en snak med din læge så du ikke går og bekymre dig om episoden.

Ja, det vil jeg gøre.. Blev sgu rigtig bange lige da det skete, hjertet hamrede bare derud af, og så voldsomt.. Prøvede og filme det,ligger helt stille men hele kroppen bevæger sig bare..

Der har intet været siden, andet end at jeg er træt

Anmeld

8. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Lyder nøjagtig som mit første panikanfald for 10 år siden.Jeg blev også så frygtelig bange at jeg ringede til vagtlægen.Var helt overbevist om at jeg var ved at dø.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Lyder nøjagtig som mit første panikanfald for 10 år siden.Jeg blev også så frygtelig bange at jeg ringede til vagtlægen.Var helt overbevist om at jeg var ved at dø.

Første siger du? Uj lyder ikke godt

Hvad bliver der gjort ved det?

Anmeld

8. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Anonym skriver:

Første siger du? Uj lyder ikke godt

Hvad bliver der gjort ved det?

Da jeg var alene hjemme,og lægen nok godt kunne se jeg var ret skræmt,valgte han at indlægge mig til oberservation.

Siden kom jeg til en masse undersøgelser så man kunne udelukke at der var noget galt med hjertet,og det var der jo heldigvis ikke.

Så fik jeg en henvisning til en psykolog.

Det synes jeg dog ikke hjalp sååå meget på mig.Selvfølgelig var det rart at snakke med nogen der har forstand på angst,og jeg fik nogen gode redskaber til at tackle det med,men det der virkelig hjalp var,da jeg begyndte hos en healer.Det kan man så tro om hvad man vil,men det er MANGE år siden jeg har døjet med min angst.Jeg kommer fast hos min healer 1 gang om måneden,og det bliver jeg ved med.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Da jeg var alene hjemme,og lægen nok godt kunne se jeg var ret skræmt,valgte han at indlægge mig til oberservation.

Siden kom jeg til en masse undersøgelser så man kunne udelukke at der var noget galt med hjertet,og det var der jo heldigvis ikke.

Så fik jeg en henvisning til en psykolog.

Det synes jeg dog ikke hjalp sååå meget på mig.Selvfølgelig var det rart at snakke med nogen der har forstand på angst,og jeg fik nogen gode redskaber til at tackle det med,men det der virkelig hjalp var,da jeg begyndte hos en healer.Det kan man så tro om hvad man vil,men det er MANGE år siden jeg har døjet med min angst.Jeg kommer fast hos min healer 1 gang om måneden,og det bliver jeg ved med.

Jeg føler bare ikke jeg har angst og ved heller ikke hvad det skulle være kommet af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.