Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Jeg er 22 og har været sammen med 19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

og 23 hvis man tæller piger med

Anmeld

7. maj 2011

Halbschön

Og jeg synes jeg har været omkringJeg er 23, været seksuel aktiv i 7år... Ud af de 7år har jeg været i 3 forhold i 6 af årene.. Dvs 1 single år... Har været sammen med 11...Og Eva... Nogle gange ville jeg sq ønske at det var helligånden der var far her...

Anmeld

7. maj 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Var en joke... men ja, jeg vil sgu da have sex og kærlighed, men er han ikke kærlighed efter tre uger så har jeg da fået sex..

Ha ha - det er sgu en ok regel

Det behøver jo ikke være den store kærlighed hver gang, nogle gange har man jo bare et behov

Anmeld

7. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!

- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)

Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21

Hvorfor være anonym, når du vil vide den slags??

Anyway..jeg er 52 og hvor mange jeg har været sammen med kommer ikke andre ved, desuden har jeg ikke talt dem, men jeg har været ung i 80'erne og så siger tingene vel sig selv...vi var nemlig langt mindre snæversynede end man er i dag

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Anonym skriver:

I de første tre uger må man ikke have sex. For sex frigøre endorfiner, og et andet stof der giver dig en falsk følelse af forelskelse og kærlighed. Så jeg venter mindst tre uger, for at se om jeg VIRKELIG er forelsket i ham. For tit går folk i seng sammen uden at vide at det giver en falsk forelskelse, og derfor går det tit i stykker når sexlivet gør - eller efter kort tid. Derfor kysser jeg heller aldrig før efter tre uger, så jeg bliver høj på forelskelse og ved den er ægte!  

Jeg forstår altså ikke helt hvordan man kan gå 3 uger uden at kysse på hinanden?? er vildt nysgerrig, for det kan jeg slet ikke forestille mig, men nu er jeg heller ikke typen, der kan blive forelsket i en god ven fx., jeg ved fra start om det er noget for mig eller ej..  

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg er 29 og har været sammen med ??? Hmm tænke tænke. Et sted mellem 60 og 70 vil jeg tro. har ikke det præcise tal. Stoppede med at tælle, da jeg nåede de 40.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

jeg er 26 og har været sammen med ..... 7

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 29 og har været sammen med ??? Hmm tænke tænke. Et sted mellem 60 og 70 vil jeg tro. har ikke det præcise tal. Stoppede med at tælle, da jeg nåede de 40.

Jesus da

Det var skisme mange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.