Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Jeg var 21 da jeg mødte min mand, og havde inden da sexet med .... Måske 20... Når jeg ikke var i faste forhold (som var på min. 3 år) så sexede jeg løs mellem alle de spændende fyre der nu engang er...

Blev kaldt is-dronningen, fordi jeg smed dem ud, når jeg var "færdig". Ingen grund til at spille høflig, når man havde fået hvad man gik efter.

Havde en torsdags-bolleven da jeg mødte min mand, som kunne være min far men sikke han ku

Nu er jeg tredive, og udover manden, ja er det kun i fantasien, at jeg knalder med diverse hanner og hunner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Mig med maven

Jeg er 24, meget snart 25, jeg har været sammen med 3, hvor af de alle har været mine kærester i længere tid. Min mand og jeg var sammen i 4 mrd, før vi lavede noget. Og nu er der en baby.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Hvis det er decideret samleje har jeg været sammen med 2... er 24 nu. Men andet sexuelt har jeg været sammen med en 5-6 stykker... er absolut ikke til one night...

Anmeld

7. maj 2011

DLM

er 28 har haft sex med 6 alle kærester. hvis vi tæller nusseri, krammeri og Kysse og flirten til næsten sex så lidt flere.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg bliver 22 lige rundt om hjørnet og har desværre været sammen med omkring 30.. Min psykolog mener at det bunder i at jeg blev misbrugt da jeg var 8 og havde brug for at "misbruge" andre.. For det er jo ikke misbrug når de selv er med på den.. Jeg har haft en del one nighters, og nu er jeg vidst ved St slå mig til ro med en ordentlig fyr.. Det er ihvertfald den første fyr jeg virkelig længes efter når han er gået.. så ja jeg er sq vidst forelsket for første gang i mit liv med kriller i maven og det hele.. vil dog sige at dem jeg har været sammen med er i periode. 13-19 år da jeg der blev gravid med min søn og siden har jeg haft en ven der kom på besøg

Anmeld

7. maj 2011

jeansmummie

Jeg er 23 og har været sammen med min mand

Anmeld

7. maj 2011

Pia.

Jamen jeg lavede da lige en kopi af den gamle debat - der var her sidste år

Jamen jeg er 32 år og har krydset af imellem 11-15 stykker

har ikke lige det præcise tal

men skyder til det må være 12 stykker...

Det syntes jeg faktisk er rigtig mange !!!

Anmeld

7. maj 2011

malenecl

Behøver ikke at være anonym Er 18 år og har været sammen med 9

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Jeg er 36år og har kun været sammen med min mand

Anmeld

7. maj 2011

chael

Eva. skriver:

Det var helligånden, jeg gør ikke det der klamme noget.

He he det var en god en

*Camilla 19+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.