Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustAnotherName skriver: Hahaha
Hahaha
Ja og det troede man sket ikke om mig, vel...men det er sandheden, den skinbarlige sandhed, du..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bliver 22 i år og jeg har været sammen med én
Eva. skriver: Ja og det troede man sket ikke om mig, vel...men det er sandheden, den skinbarlige sandhed, du..
Syntes godt om din humor ....og jeg æder det råt!!Klart du ikke har gjort den slags adder-heder Puuuhaaa!
I øvrigt nogle lækre unger du har
JustAnotherName skriver: Syntes godt om din humor ....og jeg æder det råt!!Klart du ikke har gjort den slags adder-heder Puuuhaaa! I øvrigt nogle lækre unger du har
Nej fy da føj og adder badder....det er slet ikek mig...
tak.. de er også nogle delige unger, men kan man blive andet når det nu er helligånden der er faderen..
Jamen jeg er 20 snart og har været sammen med min kære mand i 6 år snart og han er den eneste jeg har været sammen med. Vi har sammen 2 piger og har jo så været sammen siden jeg var 14 og har ikke været sexuelt aktiv før 14 år gammel.
**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver: Jamen jeg er 20 snart og har været sammen med min kære mand i 6 år snart og han er den eneste jeg har været sammen med. Vi har sammen 2 piger og har jo så været sammen siden jeg var 14 og har ikke været sexuelt aktiv før 14 år gammel.
28år og 3 stk. alle 3 fast forhold over 1 år
23 og har været sammen med 11
28 år, og ja en 30-40 stykker, aner det ikke, og er egentlig også ligeglad, jeg havde en fed ungdomstid
Anonym skriver: Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt! - Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-) Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21
Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!
- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)
Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21
Jeg lever efter tre ugers reglen, har været sammen med 5 (og det var faste forhold) & jeg er 20.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128