Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For en gangs skyld vil jeg gerne være anonym...
Jeg er 22 og har været sammen med ihvertfald 40.. Og nok også mere.. Men flirtede også med tanken om at leve af det i en kort periode.. Og før den periode var det omkring 30.. Så tallet har længe været højt her..
Jeg er 22 år
Og har været sammen med 2
26 år
har været i seng med 11 - de 4 af dem har været "kærester" - 2 af dem har været one night stands - resten har jeg set over nogle måneder men ikke betragtet som kærester
er 37 og har vel været sammen med en 30-40 stykker, og forventer da minumum 1 mere til regnskabet
25 år. Har været i seng med 2 Var 22 første gang
hehe... jeg er 29 og kan 'prale' med 13 styks, heraf 2 piger... et par enkelte one nights stands, men også et ægteskab på næsten 10 år... hehe....
Anonym skriver: Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt! - Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-) Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21
Jaa! Vær ærlige. Og det er tilladt at svare anonymt!
- Hvor gammel er du, og hvor mange har du været sammen med seksuelt. :-)
Jeg er snart 21 og har været sammen med... 21
er selv 31 år har været sammen med 2... Er måske af den gamle skole..
jeg er 35 og har været sammen med 21. De 18 af dem hyggede jeg med mig fra jeg var 30-32 år - det var min ungdomsperiode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128