Piger, kom og vær ærlige! .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

jeg er 24 og har måske været sammen med.....  30... måske jeg har ikke haft tal på i 7 - 8 år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg lever efter tre ugers reglen, har været sammen med 5 (og det var faste forhold) & jeg er 20.

3 ugers reglen?

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

3 ugers reglen?

I de første tre uger må man ikke have sex. For sex frigøre endorfiner, og et andet stof der giver dig en falsk følelse af forelskelse og kærlighed. Så jeg venter mindst tre uger, for at se om jeg VIRKELIG er forelsket i ham. For tit går folk i seng sammen uden at vide at det giver en falsk forelskelse, og derfor går det tit i stykker når sexlivet gør - eller efter kort tid. Derfor kysser jeg heller aldrig før efter tre uger, så jeg bliver høj på forelskelse og ved den er ægte!  

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

I de første tre uger må man ikke have sex. For sex frigøre endorfiner, og et andet stof der giver dig en falsk følelse af forelskelse og kærlighed. Så jeg venter mindst tre uger, for at se om jeg VIRKELIG er forelsket i ham. For tit går folk i seng sammen uden at vide at det giver en falsk forelskelse, og derfor går det tit i stykker når sexlivet gør - eller efter kort tid. Derfor kysser jeg heller aldrig før efter tre uger, så jeg bliver høj på forelskelse og ved den er ægte!  

Jeg har så tre timers reglen...det er bare om at knalde inden man opdager at manden er virkelig røvsyg og ikke noget særligt...havde jeg ikke gjort det, så havde jeg ikke fået så meget god sex...

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Eva. skriver:

Jeg har så tre timers reglen...det er bare om at knalde inden man opdager at manden er virkelig røvsyg og ikke noget særligt...havde jeg ikke gjort det, så havde jeg ikke fået så meget god sex...

Ja, men du vil jo bare have sex. Jeg vil have kærlighed. Stor forskel

Anmeld

7. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ja, men du vil jo bare have sex. Jeg vil have kærlighed. Stor forskel

Var en joke... men ja, jeg vil sgu da have sex og kærlighed, men er han ikke kærlighed efter tre uger så har jeg da fået sex..

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Eva. skriver:

Var en joke... men ja, jeg vil sgu da have sex og kærlighed, men er han ikke kærlighed efter tre uger så har jeg da fået sex..

Ja, men det kan give en falsk tryghed og forelskelse efter du har haft sex med ham, og at du ligepludselig ser ham fuldstændig anderledes, Jeg er opdraget med at ægte kærlighed er bedre end at have sex med mange fyre. Jeg ville ALDRIG kunne drømme om at være sammen med en uden jeg kunne se en fremtid med ham. Men synes selvfølgelig det okay andre gør det jeg har bare fundet den ægte kærlighed ved at overholde den regel, og det er jeg ovenud lykkelig over.

Anmeld

7. maj 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Hahaha, det er da det fedeste jeg har hørt dig sige

Haha, 3 timers reglen

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er 21, og har været sammen med 9 :-)

Og giver Eva ret i den med 3 timers reglen. Man skal da ha noget ud a det:b Men ja- det kan så også gå i stykke- men så fik jeg noget;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.