Apropos at ens voksne børn skal betale for at bo hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Nu er det jo et barn...og hans su...som jo ikke ligefrem kan forsørge nogen...

Men det går nok, man finder jo ud af at omgåes det så...nød lærer...

Ja det burde være lidt lettere at finde et lille beløb fremfor en hel løn ekstra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Aves.

Nadia Foged skriver:

Jeg er kun 19 snart 20, men tænker det samme.. bare når jeg ser på min lillebror på 12, er helt andre rettigheder osv han har i forhold til hvad jeg havde på hans alder ... Og jeg har bestemt ikke taget skade af at lave noget hjemme og at betale osv, det har derimod gjort mig bevidst om at alting koster og alt ikke bare kommer til en

Ja, det tænker jeg altså også...det er meget godt at lære at alt ikke bare kommer i en lind strøm når man rækker ud efter det...dejligt jeg ikke bare er sådan en gammel kone med den holdning men at yngre ogsåkan have den...

Anmeld

6. maj 2011

eElak

Eva. skriver:

1200kr fra faderen, 900kr hver måned i den der ungeydelse, 1200kr hver tredje måned det der ekstra børnetilskud, og så mister jeg 1100kr i tilskud pga jeppes sygdom, og så mister man jo boligsikring fordi der er et barn mindre og får barnet su eller tjener penge, så modregnes det i boligsikringen..

Hold da kæft en forskel!!! :-O

Tænkte på - han overgår vel fra at være barn til voksen?

Har det ingen betydning? For det er jo noget man skal vælge når man søger om boligsikring. 

Jeg aner ikke hvordan situationen ser ud til den tid for mit vedkommende...

Men som en anden forslåer, så er der vel noget med at du kan søge børnebidrag, ikk?

Anmeld

6. maj 2011

Aves.

KaLee skriver:

Hold da kæft en forskel!!! :-O

Tænkte på - han overgår vel fra at være barn til voksen?

Har det ingen betydning? For det er jo noget man skal vælge når man søger om boligsikring. 

Jeg aner ikke hvordan situationen ser ud til den tid for mit vedkommende...

Men som en anden forslåer, så er der vel noget med at du kan søge børnebidrag, ikk?

Hvis han tjener 30000kr om året så mister jeg 1000kr i boligsikring...vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.