Hvornår flyttede du hjemmefra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

flyttede hjemmefra da jeg var 20 for at tage et år på højskole og finde ud af hvad jeg ville med mit liv fremover...

flyttede på højskole da jeg på det tidspunkt var sammen med en som jeg havde regnet med at skulle være sammen med resten af livet og at efter hans uddannelse være flyttet med ham tilbage til Holland hvor han kom fra.. men ja 2 måneder efter at jeg flyttede ind på højskolen dumpede han mig og det var så det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Gik på efterskole da jeg var 16-17 år. Så 'flyttede' jeg hjem igen indtil januar (stadig 17), hvorefter jeg 'flyttede' ind til min kæreste hvor jeg boede indtil jeg blev gravid og smidt ud derfra.
Så fik officielt en lejlighed som 18 årig men flyttede først rigtigt da jeg havde født 13 dage før min 19 års fødselsdag..
Bor i dag i det lækreste hus. (min 2. egen bolig)

Anmeld

5. maj 2011

Tvillingemor80

flyttede som 17 årig .- 2 mdr før jeg blev 18 ..

Anmeld

5. maj 2011

Chamomile

Jeg var 17 år, men tæt på 18.

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

Det gjorde jeg da jeg var 19... 

Anmeld

5. maj 2011

LISBETH:-)

Var udvekslingsstudent i Cananda i 1 år da jeg var 16/17 år flyttede hjemmefra da jeg kom hjem igen. Så flytte rigtig hjemmefra var jeg 17 år men har ikke boet hos mine forældre siden jeg var 16 år

Anmeld

5. maj 2011

Sof

Jeg var 17 da jeg flyttede hjemmefra  Jeg nåede at betale for at bo hjemme fordi jeg havde fuldtidsjob og dernæst elevløn. 

Anmeld

5. maj 2011

Lise

Ved ikke helt hvad jeg skal svare - boede på skolehjem fra jeg var 17½ til jeg var 18, gik på højskole fra 18 til 18½, var hjemme et par måneder, og så rykkede jeg til London i 9 mdr. Boede så hjemme i 3 mdr, og flyttede så hjemmefra. Da jeg officielt flyttede hjemmefra var jeg 19.

Anmeld

5. maj 2011

Fenja09

Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 21 og kunne sagtens have blevet hjemme længere - elskede at bo hjemme

Anmeld

5. maj 2011

Giraffen

Secrets skriver:

Flyttede kort efter jeg blev student, da jeg var 20 Jeg havde det dejligt derhjemme, men måtte jo fra reden, og skulle studere i Århus, så jeg flyttede til en lille by, Malling

Jeg gjorde præcis som dig

Flyttede også som 20-årig til Århus og startede med at arbejde lidt og læser nu også på Uni

Jeg skulle heller ikke betale for at bo hjemme fordi jeg netop var studerende - men jeg vaskede selv tøj og hjalp selvfølgelig til og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.