Hvornår flyttede du hjemmefra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

132319

Jeg var 17 år da jeg flyttede på kollegie.

Inden da havde jeg været på efterskole i to år og når jeg var hjemme i weekenderne, var jeg alle andre steder end hos mine forældre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

CarinaSB

jeg var 15 da jeg flyttede sammen med min kæreste i 2003. og vi gik fra hinanden i  marts 2007. så flyttede jeg op til min mor og boede indtil jan 2008 og flyttede sammen med min dejlige mand som jeg er sammen med på 4 år ..

Anmeld

5. maj 2011

BellaT

Jeg var 17 år.

Anmeld

5. maj 2011

heaven

20 år

Anmeld

5. maj 2011

Clisolka

Jeg har været omkring 18-19 år gammel da min mor smed mig ud 

Anmeld

5. maj 2011

PsychedeliC

14 da jeg kom på efterskole. Efter det flyttede jeg over til en kæreste. Efter det var jeg 15 og kom tilbage til min mor i kort tid men fik så en lejlighed som 15 årig og har boet for mig selv siden

Anmeld

6. maj 2011

KarinaIda

Jeg flyttede hjemme fra 14 dage efter jeg var blevet 18 år... Jeg har ikke boet hjemme siden...

Da jeg flyttede hjemmefra, flyttede jeg til odense sammen med min daværende kæreste i lejlighed, der boede jeg i 2½ år, så flyttede jeg for mig selv i lejlighed i Nyborg, der nåede jeg og "bo" i 3 mdr, så flyttede jeg op til min nye og nuværende kæreste, men sagde først min lejlighed op efter 6 mdr... Da jeg havde boet sammen med min nuværende kæreste/forlovet i ca 1 år, købte vi hus, i og med vi ventede en lille.. Og her bor vi så stadigvæk, og venter nu barn nr 2 om små 14 dage!!

Men da jeg var 15, fandt jeg en kæreste som ca 1½ år efter fandt sig en lejligehed(overtog min søsters), og der flyttede jeg nærmest ind ved ham, for var der hele tiden, og stort set aldrig hjemme

Så mangler derfor og ku krydse af flere steder

Anmeld

6. maj 2011

wamse

jeg var 16, så jeg har været udeboende i 21 år nu 

Anmeld

6. maj 2011

Nynne88

Jeg var 20

Anmeld

6. maj 2011

Jemion

Jeg var 16 da jeg flyttede sammen med manden og vi bor stadig sammen og venter vores 1 barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.