Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af Eva's tråd omkring om man betalte for at bo hjemme.
Hvornår flytteded du hjemmefra?
Jeg regner med at flytte indenfor det næste års tid og så er jeg en 16-17 år på det tidspunkt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flyttede kort efter jeg blev student, da jeg var 20 Jeg havde det dejligt derhjemme, men måtte jo fra reden, og skulle studere i Århus, så jeg flyttede til en lille by, Malling
Jeg var 18
Jeg var 16
Jeg var 18 år da min far købte en lejlighed til mig, 19 år da jeg købte hus med min kæreste og 23 år da jeg flyttede alene i lejlighed med min søn...og jeg nåede ikke at betale noget for at bo hjemme...jeg er snotforkælet, bor nu i den tredje bolig min far har købt til mig...hip hurra for skønne forældre...
Jeg var 18år
Jeg var 16 da jeg flyttede hjemmefra
Manakauapo skriver: Inspireret af Eva's tråd omkring om man betalte for at bo hjemme. Hvornår flytteded du hjemmefra? Jeg regner med at flytte indenfor det næste års tid og så er jeg en 16-17 år på det tidspunkt..
Jeg flyttede hjemmefra lige som jeg blev 19 år Det passede fint da jeg lige var blevet student og startede på universitetet.
Jeg flyttede på kostskole,da jeg var 18 og flyttede "rigtigt" hjemmefra, da jeg var 20
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128