Hvornår flyttede du hjemmefra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

lukasmor

Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 16 .. jeg elskede at bo hjemme men fandt en kæreste mens jeg gik på skole 1 time væk fra hvor jeg boede med mine forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

camilla_agermose

Jeg flyttede i egen lejlighed ca. en måned før jeg blev 18.

I dag har jeg hus med min kæreste - er 21.

Hvis jeg skulle gøre det om, ville jeg være blevet hjemme til jeg var færdig som student. 

næsten alle mine veninder tog ud at rejse efter de blev studenter, det kunne jeg ikke for jeg havde ikke haft en mulighed for at spare sammen til det fordi jeg skulle betale husleje.  - og hvor ville jeg godt have brugt et halvt års tid på at studere verden.

Anmeld

5. maj 2011

twiggi

da jeg lig var fyldt 17,

Anmeld

5. maj 2011

Kamulla

kort efter jeg blev 18 købte jeg andels lejlighed

Anmeld

5. maj 2011

aya-zia

jeg var 14... har klaret mig selv lige siden

Anmeld

5. maj 2011

SussieThyssen

Manakauapo skriver:

Inspireret af Eva's tråd omkring om man betalte for at bo hjemme.

Hvornår flytteded du hjemmefra?

Jeg regner med at flytte indenfor det næste års tid og så er jeg en 16-17 år på det tidspunkt..

Jeg var 18 år

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg fandt en kæreste da jeg var 12 år gammel og ham 16 år. Da jeg var 15 år og ham 19 flyttede vi i lejlighed sammen... Det holdt til jeg var 19 år gammel og ham 23 år..... Derefter flyttede jeg 50 km væk fra hjembyen for at komme væk fra ham (var et voldigt forhold) og jeg er først idag 25 år gammel hjemme igen hvor jeg har fåer hus 14 km fra mine forældre, sammen med min mand + 2 drenge og pige på vej.....

Havde lige en periode på 1 mdr da jeg flyttede fra min eks hvor jeg boede hos mine forældre, efter et selvmordsforsøg havde jeg behov for at være tæt på mine forældre, men bagefter skulle jeg også bare væk....

Anmeld

5. maj 2011

Københavnermor

Jeg flyttede hjemmefra det mørke jylland, hele vejen til København, da jeg var 16 år gammel! Den bedste beslutning ever!

Jeg fik ret pludselig en følelse af at jeg bare måtte væk, væk fra de dårlige venner (Ikke min mor, hende savnede jeg!). Jeg trængte til at starte på en frisk og få et nyt liv, og det fik jeg!

I dag har jeg dejlige, trofaste og skønne venner som vil mig det absolut bedste, er gift med den dejligste mand (har 4 års bryllupsdag i næste måned), og nu venter vi også vores 1. barn! 

Anmeld

5. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Da jeg var 16.

Anmeld

5. maj 2011

Brams

Jeg var 18 år da jeg flyttede hjemmefra og flyttede samtidig fra Danmark til USA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.