Hvornår flyttede du hjemmefra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

JulieE

Jeg var 20 år og færdig med gymnasiet. Jeg flyttede til Rom for at arbejde som Au pair og da jeg kom hjem igen flyttede jeg i en lille lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Becks

Manakauapo skriver:

Inspireret af Eva's tråd omkring om man betalte for at bo hjemme.

Hvornår flytteded du hjemmefra?

Jeg regner med at flytte indenfor det næste års tid og så er jeg en 16-17 år på det tidspunkt..

Sådan rigtigt var jeg 19 år..

Men da jeg var 16 blev jeg smidt ud første gang, anden gang var jeg 18..

Da jeg flyttede som 19 årig, sagde jeg ikke noget til min mor før dagen før flytning..

Hun havde godt set jeg havde købt flyttekasser, men jeg sagde det var fordi jeg skulle rykke om på værelset..

Så en torsdag aften, gik jeg op til min mor ved 21 tiden (Hun var gået i seng og lå og læste) Og der sagde jeg at, jeg flyttede kl 13 næste dag og det ville være dejligt hvis hun ville køre mig og mine ting hjem til min veninde!

Hun nægtede og stå ud af sengen, og kl 15 stod hun surmulende op og kørte mig hjem til min veninde som jeg flyttede ind hos.. Desværre 2½ år efter måtte jeg hjem igen, men kun for en periode på 3 mdr. og siden har jeg været fri..

Anmeld

5. maj 2011

BellaCiinea

Flyttede hjemmefra 3 uger efter jeg var fyldt 18 =)

Og det er skønt! =D

Anmeld

5. maj 2011

Valle81

Manakauapo skriver:

Jeg regner med at flytte indenfor det næste års tid og så er jeg en 16-17 år på det tidspunkt..

Jeg var 17 - flyttede sammen med min kæreste. Det holdt 1 1/2 år - så flyttede jeg hjemen 3-4 mdr og så var jeg flyttet igen og har ikke boet hjemme siden:0)

Christina

Anmeld

5. maj 2011

otlitrom

Jeg har svaret 20. Der flyttede jeg til udlandet for at arbejde. Jeg har boet alene med én hårdtarbejdende forælder i mange år, så har stort set boet selv siden jeg var 15.. Bare derhjemme

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Flyttede hjem til mine bedsteforældre da jeg var 17, i 1½ mdr. fordi jeg begyndte på skole i Herning. Flyttede så i ungdomsbolig 14 dage før jeg fyldte 18 og har ikke boet hjemme siden

Anmeld

5. maj 2011

Kofoed.

Jeg overtog min søster lejlighed, da jeg var 17, fik min egen 3 uger før jeg fyldte 18 og har ikke boet hjemme siden. I love it

Dog er jeg lige flyttet i weekenden og bor nu 5-10 minutters gang fra "de gamle", men det er jo noget helt andet

Anmeld

5. maj 2011

Louise mortil4

Jeg har ikke boet hjemme siden jeg startede på efterskole som 15 årig. Efter skolen startede jeg på min uddannelse og flyttede samtid ind i en lejlighed der hørte til en af gårdene. Derfor var jeg selvforsørgende idet jeg fik elevløn og fri bolig.

Anmeld

5. maj 2011

signe.

Manakauapo skriver:

jeg flyttede da jeg var 17 år gik på handelsskole, men ingen SU selvfølgelig når jeg kun var 17, men havde studiejob

Anmeld

5. maj 2011

FrkT

Jeg mangler at kunne sætte mere end ét kryds.

Flyttede som 17-årig ret langt hjemmefra (fra Midtjylland til København) som ung pige i huset, senere til Aalborg som ung pige i huset og senere igen til Silkeborg som ung pige i huset. De tre steder boede jeg hos familierne jeg arbejdede hos. Så boede jeg hjemme et stykke tid igen, og flyttede så "helt" hjemmefra som 20-årig, hvor jeg flyttede sammen med Jens. Har svaret 20, men kunne lige så godt have svaret 17... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.