Hvor længe var/er du på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Rosa

Lisbeth85 skriver:

Årh, hvor dejligt Min søn er også rigtig god til at møde andre både voksne og børn, så hvis jeg finder job, er han også omkring de 9 mdr. Dejligt med en god oplevelse

Det var nemlig den bedste start man kan drømme om! Så selvom jeg panikkede en måned før, så faldt det hele bare på plads i låbet af februar, og han var en meget mere moden dreng da han startede  Tænk at børn er så hurtige i deres udvikling at en måned kan gøre en verden til forskel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mortiltodrenge

Gik på barsel den 26.4.10 og starter igen den 6.6.11

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Mortiltodrenge skriver:

Gik på barsel den 26.4.10 og starter igen den 6.6.11

Lækker lang tid

Anmeld

5. maj 2011

Corn

Jeg har gået hjemme i over et år. Jeg havde restferie inden min orlov, og nu afholder jeg også ferie, inden jeg starter job igen, den 16. maj.

Derudover har jeg udskudt 4 ugers orlov til senere brug.

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Corn skriver:

Jeg har gået hjemme i over et år. Jeg havde restferie inden min orlov, og nu afholder jeg også ferie, inden jeg starter job igen, den 16. maj.

Derudover har jeg udskudt 4 ugers orlov til senere brug.

Uh, lang barsel samt lidt til gode - det er da skønt

Anmeld

5. maj 2011

Corn

Uh, lang barsel samt lidt til gode - det er da skønt

Og så har jeg endda sendt mutten i inst fra 1. april

Og overført ferie til næste år

Anmeld

5. maj 2011

Christine

Ingen barsel til mig, men den svarmulighed er der ikke

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Christine skriver:

Ingen barsel til mig, men den svarmulighed er der ikke

Nej, den mindste mulighed jeg skrev på, dte var så 3 mdr. HVordan kan det være, du ikke holder noget? Hvem er sammen med dit barn så? Og hvordan er det ikke at have den?

Anmeld

5. maj 2011

mortilnoahogmelina

Lisbeth85 skriver:

Hihi... kan godt følge dig. Sørger også selv for at komme en del ud, for ellers bliver man sgu skør i bolden Hvis det hele kun er baby, bleer og babysnak, så får man hurtigt nok Elsker at være ude, og se andre nyde min søn også

Ja netop .
OG det er skønt at komme ud

Anmeld

5. maj 2011

Valle81

Lisbeth85 skriver:

Hvor lang tid var/er du på barsel?

Jeg er skolelærer, så har valgt at starte til august igen, når børnene starter. Dvs. ca. 9 måneder for mit vedkommende. Jeg har så udskudt 11 uger, men nu er problemet jo så, at jeg er flyttet til Herning, og der er bare ingen lærerjobs pt. SÅ overvejer at forlænge min barsel, så jeg måske holder det hele på én gang. Men det giver så barsel på næsten et år. Pyha, synes det er længe, og jeg er jo alene med min dreng, så det er ret hårdt.

Skriv gerne hvorfor du valgte, som du gjorde, når du har stemt

Jeg har holdt alt hvad den kan trække. Jeg gik fra midt i Februar 2010 og skulle have startet 7 marts 2011 - men firma gik konkurs og jeg blev i mellemtiden også gravid og er igen på barsel og dnene gang holder jeg også alt med ferie og osv så det bliver også lige ovet 1 år jeg er væk og så skal der findes nyt arbejde0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.