Hvor længe var/er du på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe var/er du på barsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.175 visninger
51 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Lisbeth85

Hvor lang tid var/er du på barsel?

Jeg er skolelærer, så har valgt at starte til august igen, når børnene starter. Dvs. ca. 9 måneder for mit vedkommende. Jeg har så udskudt 11 uger, men nu er problemet jo så, at jeg er flyttet til Herning, og der er bare ingen lærerjobs pt. SÅ overvejer at forlænge min barsel, så jeg måske holder det hele på én gang. Men det giver så barsel på næsten et år. Pyha, synes det er længe, og jeg er jo alene med min dreng, så det er ret hårdt.

Skriv gerne hvorfor du valgte, som du gjorde, når du har stemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

lukasmor

46 uger

Anmeld

5. maj 2011

Clisolka

Lisbeth85 skriver:

Hvor lang tid var/er du på barsel?

Jeg er skolelærer, så har valgt at starte til august igen, når børnene starter. Dvs. ca. 9 måneder for mit vedkommende. Jeg har så udskudt 11 uger, men nu er problemet jo så, at jeg er flyttet til Herning, og der er bare ingen lærerjobs pt. SÅ overvejer at forlænge min barsel, så jeg måske holder det hele på én gang. Men det giver så barsel på næsten et år. Pyha, synes det er længe, og jeg er jo alene med min dreng, så det er ret hårdt.

Skriv gerne hvorfor du valgte, som du gjorde, når du har stemt

Jeg kommer til at være på barsel i godt og vel et års tid - jeg gik fra i august måned (havde 4 ugers ferie inden barslen startede) og skal tilbage sidst i september/starten af oktober  

Så jeg har taget den fulde barsel  alene af den grund, at jeg vil nyde hende mens hun er så lille, det er en tid jeg aldrig får tilbage + det er slut når jeg starter på arbejde igen 

Anmeld

5. maj 2011

sarahb