Alle kvinder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

SD21

MalleH skriver:

Nu skal vi vise hvor dejlige vi er!

Jeg er overbevist om at det hjælper at fokusere på hvad man godt kan lide ved sig selv, istedet for det negative.. og derfor hjælpe sin selvtillid på vej. Det har intet at gøre med at være selvglad!

- Hvad kan i bedst lide ved jer selv?

Kan godt starte ud her: Jeg kan godt lide mine øjne, de stråler af glæde og personlighed. Så kan jeg også godt lide mig som jeg er; glad, smilende og imødekommende, og til tider meget fjollet 

Ingen negative ting, de damer!

Jeg kan faktisk meget godt lide mine øjne og mine læber Og så synes jeg, jeg er et meget sympatisk menneske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

SD21

B&J skriver:

Elsker mine læber syntes de er super flotte og passer perfekt

og elsker også mig selv fordi jeg er 110% ærlig og hvis du er sød og åben over for mig er jeg det også hos dig og giver altid folk en chance eller 2 skuer aldrig folk uden på og jeg er super sød og elsker af grine jeg er jo bare dejlig selv om der nok også er en skrap kælling ind i

Fedt skrevet ! Hvis man har det sådan med sig selv, så skinner det også igennem til andre !

Anmeld

17. maj 2011

SD21

nvm skriver:

hihi hvor er han da en sød kæreste...

har det på samme måde som dig, med jeg ikke kan finde noget jeg er glad for ved mig selv, ku sige mine bryster men det snyd da jeg har betalt mig til dem

Men det passer jo bare slet ikke ! Kig på dig selv - du er da en smuk kvinde !!

Anmeld

17. maj 2011

nvm

SD21 skriver:

Men det passer jo bare slet ikke ! Kig på dig selv - du er da en smuk kvinde !!

nuurh hvor er du sød

Anmeld

17. maj 2011

SD21

nvm skriver:

nuurh hvor er du sød

Anmeld

17. maj 2011

Unalisa

- skriver:

øhm.....

tænker lige hvad svaret skal være - ud over mine øjne...

har det præcis på samme måde

Anmeld

17. maj 2011

B&J

SD21 skriver:

Fedt skrevet ! Hvis man har det sådan med sig selv, så skinner det også igennem til andre !

Det gør det og jeg smiler og andre smiler det er fantastisk

Anmeld

17. maj 2011

baby84

metski83 skriver:

Ja det er da altid noget.. Kan ikke se det dejlige ved min krop i hvert fald. Spørger ham så, om det var mine bryster han faldt for, så siger han det var min være måde, så det er da dejligt at høre.

Men har svært ved at forstå, inde i mit lille hoved, at han kan syntes jeg er dejlig, når jeg ikke selv syntes jeg er det.

bliver helt trist når jeg læser dit indlæg. heldigvis har ens selvopfattelse og selvtillid ikke altid noget med virkeligheden at gøre, men er bare en afspejling af hvor gode (eller i dit tilfælde måske dårlige) andre har været til at bekræfte at man er god nok. Er sikker på at du du er et dejligt menneske og at kæresten er der og drømmer om baby med dig af en årsag

Anmeld

17. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Uha, den er jo svær. Jeg synes ofte man hader flere ting ved sig selv, fremfor ting man bare elsker.

Men - jeg kan godt lide mit hår, det er dejlig tykt, langt og i forskellige farvenuancer alt efter hvor i solen jeg står.

Derudover kan jeg godt lide at jeg stadig har en forholdsvis pæn krop uden strækmærker og overflødige kg. der hænger og rasler efter to graviditeter.

Mht. det indre, så er jeg glad for at jeg har den evne til at kunne sige fra - at kalde en spade for en spade, og en skovl for en skovl. Jeg er normalt også meget snakkesaglig, og har nemt ved at møde nye mennesker.

Anmeld

17. maj 2011

metski83

baby84 skriver:

bliver helt trist når jeg læser dit indlæg. heldigvis har ens selvopfattelse og selvtillid ikke altid noget med virkeligheden at gøre, men er bare en afspejling af hvor gode (eller i dit tilfælde måske dårlige) andre har været til at bekræfte at man er god nok. Er sikker på at du du er et dejligt menneske og at kæresten er der og drømmer om baby med dig af en årsag

Hvor er du sød, tak :-) Du har egentlig ret. Jeg har faktisk altid været uheldig med fyre. Forstået på den måde, at jeg altid har tilpasset mig dem og prøvet at leve op til deres forventninger, uden de har gjort eller givet mig noget til gengæld. Har aldrig fået at vide af en kæreste at jeg var sød, smuk og dejlig. Jeg har dog oplevet at få det at vide af andre fyre, som så har haft følelser for mig. Men da det ikke har været gensidigt har jeg ikke rigtig taget imod det. Men så fandt jeg ægte kærlighed... Min dejlige kæreste. Jeg ved nu at han syntes jeg er sød, smuk og dejlig, men har svært ved at forstå det og har brug for meget bekræftigelse. Det er han heldigvis god til. Jeg er glad for at jeg har ham :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.